Nescio Hoewel ik uiteindelijk wel tevreden was met het eindresultaat, kreeg ik wel enorm veel stress toen jouw naam tevoorschijn kwam als mijn getrokken lootje.
Er waren een paar mensen waar ik wel een paar ideeën bij had, maar bij jou was ik compleet inspiratieloos. Dan was het mijn ‘geluk’ dat je toch een verlanglijstje had ingevuld, waar ik wat omheen kon bedenken. Deels gebaseerd op een post van jou die ineens nergens meer te vinden was, waardoor ik ging twijfelen of ik wel de goede naam had onthouden bij die post. Ik had namelijk ook steeds in mijn hoofd toen dat jij net een kitten had opgehaald, maar dat was iemand anders.
Gelukkig was daar @Toch6 die die post ook kon herinneren en die me even de bevestiging gaf die ik nodig had. En op het eind nog dat het er even op leek dat jouw pakketje weer bij het pakketpunt hier was beland. Dat ging gelukkig goed alsnog.
Maar ooh, de stress dat ik de plank compleet had mis geschoten en ik jou een stapel prutcadeautjes had gegeven.
Toen zat ik nog een stuk beter in mijn vel dan nu.
En dan ook nog eens mezelf moeten omschrijven. Omschrijven wat ik leuk zou vinden om te krijgen, wat ook nog binnen het gestelde budget valt. Of zorgen dat degene die mij heeft, een goed genoeg beeld heeft van mij om zelf inspiratie te hebben. Hoe moet een ander dat nu weten als ik zelf al niet eens weet wie ik ben en wat bij me past?