- Bijgewerkt
Kerstswap 2023
Soturi Deels gebaseerd op een post van jou die ineens nergens meer te vinden was
Ik had dat ook, ik dacht dat @Marshmallow serviesgoed ergens gepost had waar ik graag een lasagneschaal bij wilde zoeken wat ik dan met ons echt-italiaanse-familierecept kon geven, kon ik die post met die foto niet terugvinden...
Achteraf gezien had ik er best stress van, maar t was wel heel leuk. En aangezien het volgend jaar misschien niet meer is, ga ik t nu echt niet missen maar ik zal wel proberen veel in te vullen bij hobby's en interesses zodat degene die mij trekt genoeg munitie heeft om iets te verzinnen.
Ik vond het jammer dat ik vorig jaar niet had meegedaan, maar ik besefte ook dat ik het gewoon niet ging redden tegelijk met 3 surprises maken, dochters verjaardag en een familie weekend rond die datum.
Dat is nu weer hetzelfde, ik kan het gewoon niet bolwerken vrees ik. Ik vind het echt knap hoe jullie het allemaal doen met de drukte van werk, gezin, etc
Jules nou niet dus Ik kan het ook niet met en werken, en Sint op werk vieren en met vrienden en gewoon Sint vieren met gezin/ouders (en al die cadeaus kopen en inpakken) en helpen bij surprises van de oudste en alle festiviteiten (en ik moet ook zomaar random voor mijn werk nog naar Londen half november. Super vet maar wel weer geregel etc) en dan doe ik nog een coach traject, psycholoog en mijn eigen shit… ik vind dit hartstikke leuk en had het graag gedaan maar ik ga al moeite krijgen hier allemaal aandacht aan te geven
[verwijderd] Oh dat had ik gemist. Wel jammer hè dat je weet dat het beter is om niet mee te doen maar ook wel erg jammer.
- Bijgewerkt
Ik ben begonnen aan Kerst sok. Nu hopen dat degene ik trek wel een kerstsok leuk vindt... Anders hou ik hem zelf.
Voor wanneer moet er doorgegeven worden dat je mee wil doen?
Ik heb het een paar keer met een app groep gedaan en vond dat zo leuk om te doen! Ik twijfel nu alleen een beetje omdat ik zit qua tijd.
Trees Het is dus niet de bedoeling dat je daarin een verlanglijstje maakt met waar je wel heel erg blij van wordt (bijv. alcohol), maar dat je je verder laat verrassen.
Zou deze regel er misschien uit kunnen? Want ik overweeg enorm om toch wel mee te doen, maar dan zou ik het wel fijn vinden als ik niet alleen afhankelijk ben van mijn eigen inschatting om iets te kiezen waar de ander blij van wordt.
Ik moet me helaas ook afmelden,het komt financieel toch niet helemaal lekker uit..
Soturi ik weet niet wat anderen ervan vinden?
Bedoel je trouwens dat iedereen dan echt een lijstje maakt met producten met wat ze precies willen hebben (daar ben ik zelf geen voorstander van) of meer dat je aangeeft dat je houdt van bijv lekker eten en creatief bezig zijn enz. Het laatste zou dan mijn voorkeur hebben, zodat je nog verrast wordt.
Lumihiutale dat is wel heel erg jammer.
Vorig jaar hadden we de optie dat als iemand niet mee kan doen om financiële redenen dat anderen wat extra zouden bijleggen. Sta jij en anderen daar open voor? Ik sowieso wel en ik zou het fijn vinden als je daardoor wel mee zou kunnen doen .
Soturi ja leuk als.je toch mee doet!! Wat je ook kan doen als je iemand trekt is een anoniem bericht sturen waarin je evt wat meer details vraagt?
Trees ja helemaal eens en help natuurlijk ook!
Honkeytonk Ja, dat klopt ook.