Vulpen Ik vind het best krap als ik er zo over nadenk, je hebt eigenlijk maar 3 weken de tijd?

Je hoeft de doos pas 15-12 te versturen (hij hoeft dan niet al binnen te zijn). Je hebt dus bijna 5 weken de tijd gerekend vanaf 12-11.

Manque leest de man wel genoeg mee hier, is hij actiefπŸ€”

Soturi Kijk, dat zijn nou typisch van die opmerkingen waarvoor ik direct gecancelled zou worden als ik ze zou zeggen.

1986Lynn wil jij zelf ook weer meedoen? Jouw naam staat namelijk nog niet in de poll ☺️

June wat enorm leuk om te lezen.

Als je kinderen hebt en je vindt het leuk om een trui of iets anders zelf genaaid te krijgen, zet dan de maat even in je info πŸ˜‰

1986Lynn ik snap het. Ik dacht dag je misschien wel mee wilde doen, maar het vergeten was in de poll te zetten. Dat zou jammer zijn. Veel sterkte met je zoon 😘

Trees

Lief van je!
          Hopelijk start de hulpverlening snel op.

• Trees hebben hierop gereageerd.
          • Trees vindt dit leuk
            4 dagen later

Ik trek mijn deelname ook in. Iets met mild zijn voor mezelf.
            Hoe leuk ik het ook vond vorig jaar, ging het ook samen met een hoop perfectionisme, faalangst en weet ik wat nog meer, waardoor ik het zo ongelooflijk ingewikkeld maakte voor mezelf.

Dit jaar is zo’n chaos (in mijn hoofd) dat ik daar niet nog meer chaos bij moet gooien.

Soturi O wat jammer! Ik hoopte dat iedereen mild voor zichzelf zou zijn binnen de deelname zeg maar.

Ik vraag me ook af of er nu mensen niet zich aangemeld hebben vanwege redenen als 'ik ben niet actief genoeg' of 'ik kan er niet zoiets moois van maken als sommige anderen', dat zou ik heel jammer vinden. Maar 'ik heb geen tijd' en 'de chaos in m'n hoofd is te groot' zijn wel legitieme redenen natuurlijk πŸ™‚