Toch6 Noordeling mwaar wst valt onder onnodig voor jou? Volgens mij is er ook genoeg bruikbaars wat er in kan lijkt me?
Trees Noordeling je kan via lootje trekken een verlanglijstje maken om te voorkomen dat je iets krijgt, wat je niet wil. Je kan bijv. kiezen voor een bon voor een uitje als je liever geen gekochte spullen krijgt.
Vulpen Trees Opgeven in dit topic tot uiterlijk 05-11. Ik probeer dan zsm de groep aan te maken via lootjestrekken.nl en de linken te versturen. Als jullie uiterlijk 12-11 jullie gegevens invullen via de link, dan krijgen jullie via lootjestrekken.nl dan ook zsm een email met de gegevens van degene die je getrokken hebt. Is het eventueel een idee om deze data een week naar voren te halen? Ik vind het best krap als ik er zo over nadenk, je hebt eigenlijk maar 3 weken de tijd?
Trees Vulpen Ik vind het best krap als ik er zo over nadenk, je hebt eigenlijk maar 3 weken de tijd? Je hoeft de doos pas 15-12 te versturen (hij hoeft dan niet al binnen te zijn). Je hebt dus bijna 5 weken de tijd gerekend vanaf 12-11.
Uilenmama Uilenmama Ik ben deze uil kwijt!... Ik weet nog niet of ik een nieuwe maak... De cadeautjes zijn in gepakt, nog alleen iets lekkers.
LucP Soturi Kijk, dat zijn nou typisch van die opmerkingen waarvoor ik direct gecancelled zou worden als ik ze zou zeggen.
Trees 1986Lynn ik snap het. Ik dacht dag je misschien wel mee wilde doen, maar het vergeten was in de poll te zetten. Dat zou jammer zijn. Veel sterkte met je zoon 😘
Jessie80 June wat enorm leuk om te lezen. Als je kinderen hebt en je vindt het leuk om een trui of iets anders zelf genaaid te krijgen, zet dan de maat even in je info 😉