Leuk dat er zoveel weer mee willen doen met de kerstswap. Iedereen die mee wil doen, kan de poll invullen, zodat ik een overzicht heb van wie mee wil doen.
Wat:
Door middel van een lootje trekken, gaat iedereen een doos met cadeautjes voor een ander forumlid maken. We weten niet van elkaar wie wie heeft. Deze doos stuur je op een afgesproken datum naar elkaar op en openen we allemaal op eerste kerstdag.
Inhoud:
In de doos zit minimaal 1 gekocht cadeautje, iets eetbaars, een kaartje met een persoonlijke boodschap voor de ontvanger en jouw (forum)naam. Meer mag natuurlijk. Daarnaast een cadeautje van iets wat je al in huis hebt (recycle!) en/of iets wat jezelf hebt gemaakt (je hoeft dus niks te maken). Iets van wat je al in huis hebt, kan je denken aan bijv. een mooi (kook)boek, een spelletjes wat je nooit meer speelt, een puzzel, iets wat jezelf hebt gekregen, maar niet gebruikt, tijdschriften, decoratie, een sieraad etc. Dit hoeft dus niet iets nieuws te zijn. Uiteraard mag je ook iets maken voor een ander. Pak de cadeautjes mooi in en maak er een feestje van voor de ontvanger.
Budget:
20 euro exclusief verzendkosten plus het zelfgemaakte of 'wat je nog in huis hebt liggen' cadeau. Is het bedrag te hoog en je wil wel meedoen, geef dat ook gerust aan (of stuur mij een pb). We maken een extra potje hiervoor, waarin anderen kunnen doneren.
Hoe:
Via de website lootjestrekken.nl. Ik ga daarin een groep aanmaken met de forumnamen van degene die mee willen doen. Je krijgt dan via pb van mij een link. Als je daarop klikt, selecteer je je forumnaam en kun je eventueel je echte naam en je postadres invullen. Alleen degene die jou getrokken heeft, krijgt je adres. Via lootjestrekken.nl kun je ook aangeven of je bijv. allergieΓ«n hebt of waar je echt niet blij van wordt (bijv. alcohol) of eventueel wat steekwoorden van hobby's, lievelingskleuren etc. Dit kan in het vakje bij hobby's en interesses. Het is dus niet de bedoeling dat je daarin een verlanglijstje maakt met waar je wel heel erg blij van wordt (bijv. alcohol), maar dat je je verder laat verrassen.
Wanneer:
Opgeven in dit topic tot uiterlijk 05-11. Ik probeer dan zsm de groep aan te maken via lootjestrekken.nl en de linken te versturen. Als jullie uiterlijk 12-11 jullie gegevens invullen via de link, dan krijgen jullie via lootjestrekken.nl dan ook zsm een email met de gegevens van degene die je getrokken hebt. Doos versturen uiterlijk 15-12 (eerder mag uiteraard) en openen eerste kerstdag.