Rietjesbeker Ik doe dit jaar ook graag mee! Ga even bedenken wat ik allemaal zou kunnen doen, ik vond het vorig jaar echt zo jammer dat ik niet mee had gedaan!
Trees Ik heb al bedacht wat ik ga maken! Nog niet de details, dat is afhankelijk van wie ik krijg, maar het idee is er.
Noordeling Ik twijfel nog... Vond het vorig jaar heel leuk om te zien, maar t gaat wel beetje in tegen mijn idee van geen onnodige spullen willen hebben... Ik denk er nog even over na.
Vulpen Noordeling Ik snap je. Ik neem gewoon aan dat degene die je trekt daar rekening mee houdt. En onnodig is nu misschien sowieso minder van toepassing want nu is het tevens herinnering aan een leuke forumtijd π
Toch6 Noordeling mwaar wst valt onder onnodig voor jou? Volgens mij is er ook genoeg bruikbaars wat er in kan lijkt me?
Trees Noordeling je kan via lootje trekken een verlanglijstje maken om te voorkomen dat je iets krijgt, wat je niet wil. Je kan bijv. kiezen voor een bon voor een uitje als je liever geen gekochte spullen krijgt.
Pimpelmeesje Manque π€π€π€π De reden dat ik vorige week dacht aan de kerstswap was dat ik dacht aan de kerstversiering en de prachtige geborduurde sok die ik heb gekregen en waar ik die ga hangen dit jaar π₯° het is gewoon altijd leuk om iets te krijgen waar over nagedacht is, maar iets zelfgemaakts krijgen wat ook nog eens heel mooi is vind ik wel extra speciaal.
Hopsatee Manque om die gedachte zou ik wel bijna mee willen doen π Ik zie altijd de mooiste dingen voorbijkomen op insta.
Uilenmama Pimpelmeesje Ik lees jouw bericht met een grote glimlach! Zo blij om te lezen dat je de sok mooi vindt.
Vulpen Trees Opgeven in dit topic tot uiterlijk 05-11. Ik probeer dan zsm de groep aan te maken via lootjestrekken.nl en de linken te versturen. Als jullie uiterlijk 12-11 jullie gegevens invullen via de link, dan krijgen jullie via lootjestrekken.nl dan ook zsm een email met de gegevens van degene die je getrokken hebt. Is het eventueel een idee om deze data een week naar voren te halen? Ik vind het best krap als ik er zo over nadenk, je hebt eigenlijk maar 3 weken de tijd?
Trees Vulpen Ik vind het best krap als ik er zo over nadenk, je hebt eigenlijk maar 3 weken de tijd? Je hoeft de doos pas 15-12 te versturen (hij hoeft dan niet al binnen te zijn). Je hebt dus bijna 5 weken de tijd gerekend vanaf 12-11.
Uilenmama Uilenmama Ik ben deze uil kwijt!... Ik weet nog niet of ik een nieuwe maak... De cadeautjes zijn in gepakt, nog alleen iets lekkers.
LucP Soturi Kijk, dat zijn nou typisch van die opmerkingen waarvoor ik direct gecancelled zou worden als ik ze zou zeggen.