Ik weet even niet wat ik moet doen.
mijn kinderen worden al een hele tijd gepest door de kinderen uit de buurt. Er zijn er vooral 3 die het heftigst zijn.
het meisje is sowieso altijd heel gemeen, ook tegen de jongste. Roept altijd dat ze niet met haar mogen spelen, haar spullen niet mogen aanraken etc etc. Is zo’n verwend kind, denkt dat de hele wereld om haar draait. Is ook heel sneaky.
Ze heeft een elektrische auto en daar mogen ze nooit in (de rest van de kids hier wel). Gisteren liep ze te schreeuwen tegen ze.
Onze buurjongetje is ook al zo gemeen. Kan alleen leuk doen als hij alleen is. Eergisteren kwam hij bij ons thuis spelen met de kinderen, ging hij weer de oudste ‘baby’ noemen en toen de oudste antwoordde dat ie zelf een baby was, greep hij hem vast en ging schoppen en slaan. 😠
ook de jongste had een (plastic) deur tegen zn neus gehad omdat ie het zo grappig en leuk vond om hem in het speelhuisje op te sluiten. Niet luisteren, gooien met spullen etc etc...Ik was zo boos als wat maar heb alleen gezegd dat als hij gemeen is, hij niet meer hier mag komen spelen. Helaas heeft de oudste hem al uitgenodigd voor zn verjaardag morgen 🤦🏼♀️
zouden jullie hun ouders aanspreken? En wat zouden jullie doen? Ik vind het aan de ene kant ook zielig voor die kinderen want ze hebben allemaal geen broertjes/zusjes en sinds Corona spelen ze volgens mij alleen maar thuis/buiten voor hun huis, gaan nooit iets leuks doen met hun ouders dus ik denk dat het een stuk verveling is...maar dan toch, wil ik graag dat ze even normaal doen tegen m’n kinderen! 😤