N is net gevallen. Gillen. Kijk ik naar de binnenkant van zijn enkel zie ik het al blauw worden... ijs wilt hij er niet op en nu zit hij met een dekentje op de bank. (🀯) Dat betekent wel dat het echt zeer doet. Ik hoop maar dat het niet gebroken is. πŸ™ˆ

Ysabella oh jee 😬 kan hij z'n voet/tenen wel bewegen? Duimen dat het meevalt 🀞🏻

Miek89 ik mag er niet aanzitten, hij wilde niet eens naar zijn frambozen lopen. πŸ™ˆ

Ysabella Ik zou zeker even naar de huisarts gaan hoor. Lijkt me dat er een foto van gemaakt moet worden.

Ysabella oei 😬 anders even overleg met de huisarts?
          Edit, spuit 11 hier qua advies zie ik πŸ˜…

Vulpen Manque Rietjesbeker Eerst Z even de fles aan het geven en daarna probeer ik hem van de bank te krijgen. Lukt dat niet en wilt hij niet lopen ga ik direct bellen. Ik baal echt ontzettend voor hem als het gebroken is.

Hij viel niet eens van een klimrek of zo. πŸ™ƒ

• [verwijderd]

Ysabella je hoeft niet hard te vallen in je flink te bezeren.. zo blijkt maar weer πŸ™
            hopelijk valt het mee! Kan hij hem wel bewegen?

Hij moest van mij lopen en heeft wat in de prullenbak gegooid. Wat ben ik blij dat hij gewoon liep en zijn voet niet ontzag. πŸ‘

Toch wil ik het even in de gaten houden omdat hij direct weer op de bank is gaan zitten. Misschien dat het gekneusd is.

• [verwijderd]

[verwijderd] Onvergetelijke zomerkampen. Is wel van een christelijke stichting.

• [verwijderd]

[verwijderd] Ja, het zijn echt leuke kampen, ze doen echt heel leuke dingen. Het is allemaal goed geregels en R. heeft veel plezier gehad.

Ik heb voor morgen toegang tot het linaeushof, ik kan de datum nog wijzigen, en nu ben ik steeds in tweestrijd. De voorspellingen zijn opzich wel goed. Maar als het toch veel regent is het ook niets.

Even voor 9 kwamen mijn dames naar beneden. Om 9 uur toch zoontje maar uit bed gehaald, flesje erin, dames regelen zelf hun ontbijt. Ik loop met de keuken in, zit kleine meid heerlijk aan tafel met alles wat ze nodig had voor haar neergezet, pot pindakaas, boter, salami, hagelslag, fles aardbeidrink.. eerste boterhammetje op en 2e aan het smeren. Ze zit daar zo lekker met al haar spulletjes voor zichπŸ₯°

Softbasegaming
              Volgende maand wordt ze alweer 5. Ze zat daar echt zo lekker met al die spullen om haar heen, zelf haar brood uit de diepvries gepakt, grote zus wilde niet helpen en ik was met een flesje bezig, zelf in de magnetron om te ontdooien, echt alles zelf gedaan. Ondanks dat ze vreselijk vermoeiend is, is ze zo'n heerlijk kind!

Vandaag moest ik zo lachen, mijn man ging als eerst naar de kpn winkel voor een nieuwe telefoon. Afijn hij komt thuis en ik zie dat hij een doorzichtig hoesje heeft en ik denk; dat is niet best. Dus ik vraag hem waarom hij voor een doorzichtig hoesje heeft gekozen omdat je dan alle viezigheid ziet.

Nee dit hoesje was het helemaal.

Nog geen 5 uur later... jawel roept hij vol frustratie dat hij een nieuw hoesje gaat kopen. πŸ˜‚πŸ€£