iMoeder ja in theorie weet ik dat ๐Ÿ™„ maar dan denk ik al (zonder op te zoeken hoor ๐Ÿ˜‚):

• heb ik een nieuwe Sim nodig?
  • raak ik geen dingen kwijt?
    en gewoon geen zin/tijd om er aandacht aan te besteden ๐Ÿ™ˆ

Pietje1987 Nee joh. Gewoon een iCloud back-up van je telefoon maken. Instellingen-> Apple ID (bovenste vakje)-> iCloud reservekopie en klik op โ€˜maak nu reservekopieโ€™.

Nu zorgen dat je je Apple ID en wachtwoord bij de hand hebt. Oude telefoon uit zetten. Oude simkaart in je nieuwe telefoon doen. Nieuwe telefoon aan zetten. Tijdens het installeren van de nieuwe telefoon vraagt ie of je een reservekopie wilt terug zetten. En dan zeg je ja. Dan even wachten tot ie klaar is. Vervolgens kun je weer verder met je leven, zelfs je Whatsapp gesprekken kun je verder gaan waar je gebleven was.

iMoeder Ja ik vind dat echt stom om te doen. Ik zet eigenlijk nooit wat over, maar dan moet je weer uitzoeken hoe alles werkt, mail instellen, whatsapp aan de praat krijgen, pfff.

Vulpen Als je dat vervelend vind en graag lang met 1 toestel doet, dan zou ik ook gewoon een iPhone kopen. Dan heb je al dat gedoe nooit meer. Je kopieert en plakt je oude telefoon naar je nieuwe telefoon en kunt weer verder met je leven. Alle wachtwoorden in je Keychain bewaren. Nooit meer ergens geen omkijken meer naar.

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

iMoeder Hmmm maar kan ik dan nog makkelijk van gmail en Google photos gebruik maken? Want dat zit er bij Android natuurlijk standaard op.

Vulpen Ja hoor, die staan ook gewoon in de AppStore. Zou persoonlijk wel overstappen naar Photoโ€™s die op de iPhone staat. Omdat dat zo lekker synchroniseert met iCloud. Maar dat hoeft zeker niet.

Als je transfer papier gebruikt van de Hema, moet je dan printen op het geblokte papier of op het witte papier?

• [verwijderd]

Softbasegaming nee dr staat alleen op dat je de goede kant moet printen

Fantastische handleiding. ๐Ÿคฆ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ

Ysabella mn ochtenden zijn momenteel niet mn beste stuk van de dag ๐Ÿคช. Misschien straks, ga straks eerst mn wenkbrauwen laten verven enzo ๐Ÿ™ˆ vind ik al spannend genoeg ๐Ÿ˜…

We hebben J de verkeerde dag naar school laten gaan ๐Ÿคฃ begint goed.
            Hij zat op di/do, toen de rest 50% school had had ik hem naar de ma/wo laten zetten zodat ze tegelijk zaten. Ik dacht dat dat zo bleef maar blijkbaar is hij weer terug gezet nu naar di/do ๐Ÿ˜… Gelukkig mocht hij vanmorgen wel blijven omdat ze nog plek over had, hij had er zo'n zin in. Had zielig geweest om hem weer mee te nemen. Dus nu morgen wel vrij en donderdag weer school. Hij zit dan wel in dezelfde groep als zn vriendinnetje ๐Ÿ˜€

• [verwijderd]

Toch6 Haha oeps! Hoeven ze nog niet de hele week naar school?

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] hij zit nog op de voorschool, valt onder kinderopvang dus 2 ochtenden. Maar zit in een lokaal van school dus hij gaat naar school ๐Ÿ˜„
                De rest heeft wel gewoon volle week gelukkig

Toch6
                Als je net bevallen bent dan is dat helemaal niet erg hoor. Mijn hoofd was altijd net een zeef.

• [verwijderd]

Ah shit, spoedvraagje!!
                Met alle chaos van de afgelopen dagen ben ik compleet vergeten dat M morgen wilde trakteren ๐Ÿ™ˆ
                Ik moet dus straks nog snel wat halen, maar wat?
                De eisen zijn:
                -Geen sporen van noten, pinda's of chocolade ivm levensbedreigende allergie
                -halal
                -corona proof, dus iedere traktatie moet voorverpakt zijn.

• Ik mag de school niet in om het te brengen, dus ijsjes zijn geen optie

Blijft er nog iets anders over dan chips?
                Ze trakteert met haar beste vriendinnetje samen, en zij gaat voor chips, is het vervelend als er 2 dezelfde traktaties zijn op 1 dag? Is er nog een andere optie?
                Is voor groep 8, dus kan niet meer aankomen met een doosje rozijntjes helaas ๐Ÿ˜

[verwijderd]
                  Een bekertje drinken erbij? Mijn neefje heeft in groep 7 samen met een klasgenootje getrakteerd, de ene wat lekkers en de ander een lekker sapje van een fruitteler die ook sappen maakt.