Ysabella ๐ geweldig! En knap dat je zo rustig bent gebleven, als zo'n groot kind mijn kind zou duwen zou ik er wel iets van zeggen.
Voor corona waren we in een binnenspeeltuin, er was een soort zeil met handgrepen waardoor kinderen naar boven konden klimmen en dan via dat zeil weer naar beneden konden glijden. Er was helemaal boven een punt waar ze konden blijven zitten, maar dat punt was maar bedoeld voor 3 kinderen. Het was echt de bedoeling dat je klimt, even uitblaast en weer naar beneden glijdt.
Tot er 3 meisjes van een jaar of 10 daar gingen zitten en bleven zitten. Alle kinderen die omhoog klommen moesten zich dus halverwege weer laten vallen, omdat ze in de weg zaten. Mijn oudste kon het niet aanzien, klom naar boven en begon ze toe te spreken ๐ 'zeg, waarom zitten jullie hier? Denken jullie dat dit alleen voor jullie is ofzo? Kijk eens even, niemand kan meer naar boven! Het is niet de bedoeling om hier te gaan chillen ofzo! Hey, ga aan de kant! Jullie zijn de baas van de wereld niet!'
Hilarisch, haar stem klonk ook steeds harder. Knap van een 7-jarige, en je zag de steun ook bij de andere kinderen. Omdat ze toch niet bewogen heb ik ze dan met een vingerknip eraf gejaagd ๐คฃ