Uhm ok dan...
De biechtstoel Deel 2
iMoeder huh, wat is dat nou weer voor bizarre manier van communiceren? Hoe zijn je kinderen eronder?
Wow @iMoeder , hoe is het met je kinderen? Wat een bizarre manier van communiceren (over de situatie zelf nog maar te zwijgen )
Zonnebloem @Rietjesbeker
Weten niet wat ze er mee aan moeten. Dochter is vooral heel boos.
iMoeder nee natuurlijk weten ze niet wat ze ermee moeten, begrijpelijk dat je dochter boos is. Wat moet je ook met deze info als kind van.
Honkeytonk (over de situatie zelf nog maar te zwijgen
)
Nou, ook dat. Is toch totaal belachelijk. De man is 43 en volgens hemzelf mankeert hij van alles. Hij ‘kan’ niet werken, niks bijdragen voor zijn kinderen. Maar dit kan dan ineens wel weer. En dan ook nog tegelijkertijd. Het lijkt wel een soap.
Femkes Ja gaat echt helemaal nergens over dit
@iMoeder echt hoe bedenkt hij het!
iMoeder
Wat een idioot zeg!
iMoeder huh? Wat een rare man
Rietjesbeker knuffel
Mamabeertje Wat een idioot zeg!
Marshmallow huh? Wat een rare man
Kyra73 Hij gaat totaal aan hun gevoelens voorbij.
Ja. Dit is al jaren het thema zeg maar. Draait allemaal om hem en geen enkele empathie voor anderen of gevoel van verantwoordelijkheid. Hij is speciaal en ziek en zielig. Daar kan hij ook allemaal niks aan doen.
Het enige wat ik er prettig aan vind. Is dat mensen me nu langzaam aan wel geloven als ik zeg dat mijn ex niet spoort. Want iedereen z’n ex is gek zeg maar. Dus als je echt een ex hebt die echt gediagnosticeerd niet helemaal 100 is, dan nemen veel mensen dat niet van je aan. Wat ik ook snap hoor, maar is wel vervelend.
Ansji Ja klopt! Dat is het ook inderdaad. Dat ik denk van nou lekker afstand, en dan komt er weer wat. Ik ben dat continue gedoe van hem gewoon zo zat. Elke keer is er weer wat, ik post dat hier niet allemaal, maar is zo vermoeiend. Ik snap ook gewoon niet dat dit soort mensen daar zelf niet moe van worden.
Nu heeft hij ondertussen wel begrepen dan blijkbaar dat ik er niks mee te maken wil hebben. Ik had in het verleden nog wel eens dat boze dames mij gingen bellen of berichtjes stuurden, of me op Instagram of zo gevonden hadden. Maar dit is weer helemaal het andere uiterste. En hij brengt de kinderen ook in een lastig pakket soms. Want dan zegt hij dingen tegen ze die ze niet tegen mij mogen zeggen. Ja dat kan natuurlijk niet.
Ik kwam er vandaag achter dat de identiteitskaart dus al heel lang bestaat. Ik dacht dat iedereen vroeger een paspoort had, maar mijn schoonouders blijken er dus nog nooit een gehad te hebben.