Snoeki ik was juist heel volwassen vandaag.
Ik heb aanvragen gedaan voor het overdragen van mijn pensioenpotjes naar mijn huidige pensioenfonds.

.

.

.

In mijn pyjama.

Ga nu maar snel douchen want ik moet de Kids zo halen πŸ˜…

13 dagen later

Het beslag voor het avondeten was mislukt dus nu ben ik voor mezelf er maar wentelteefjes van aan het maken πŸ˜‹πŸ˜‹

Oeps. Heb ik nu voor 2 opeenvolgende avonden concertkaartjes gekocht voor Guus Meeuwis in Antwerpen. πŸ˜†

(maar ik had een goede reden! Ik had gisteren meteen kaartjes gekocht omdat de staanplaatsen altijd snel uitverkocht zijn, maar bleek m'n schoonzusje niet te kunnen die dag. Dus zou ik met een vriendin gaan (en mannen). Maar nu vanmorgen kwam er een extra concert, en die datum kon m'n schoonzusje wel! Dus nu gaan we ook samen πŸ˜† )

Ik kom thuis van de AH, en terwijl ik mijn boodschappen uitpak komt I naar me toe.
"Wat is er? Je ziet er zo verdrietig uit? Moet je huilen?
Ik: er zijn bloemetjes buiten en die denken dat het lente is, maar we leven in Nederland dus het wordt nog kutweer en dan gaan ze allemaal dood 😒
I: ..........
Ik: 😒
I kijkt naar mijn boodschappen: Jezus wat heb jij veel chocolade gekocht. Oh!

πŸ™ˆπŸ™ˆπŸ™ˆ

Bob_Ross Geloof de tweede keer of zo dat ik een lage dosering van de medicatie van m’n kinderen heb ingenomen. Was ik nog in de veronderstelling dat ik geen adhd had en er energie van zou krijgen. (Weet inmiddels dat het zo simpel niet is hoor) Toen werd ik er ook heel relaxed van. En ben vervolgens op de bank in slaap gevallen

Wow ik heb een confronterend momentje πŸ˜…
Ik kwam een post tegen op LinkedIn van een oude vlam. Zijn bedrijf zit in dezelfde branche. Dus ik klik door, nieuwsgierig naar zijn foto. Ik dach wat is dit nou raar, een verhaal over hem (de eigenaar) met een foto van een andere man erbij, waarom zou je dat doen. Maar het is 20 jaar geleden en na een paar keer goed kijken was hij het dus gewoon wel πŸ˜‚
Maar ja, toen ging ik verder denken. Ik vind hem er oud uit zien. In mijn hoofd ben ik altijd 30 gebleven, maar ik pakte net een foto van 20 jaar terug.... πŸ™„πŸ˜¬ Dat is net zo'n groot verschil. Bizar.
Toen dacht ik daarna, jeetje, toen ik hem leerde kennen had ik niet eens internet thuis. Ik belde in via de vaste telefoon lijn πŸ˜‚
Dus ik ben echt een dinosaurus! En nu ga ik niet meer verder denken hier over πŸ˜Άβ€πŸŒ«οΈ
En ik wil botox.

Ik ben mentaal even echt helemaal op. Ik heb niet meer te geven. Ik ben leeg. Maar dat kan nog niet, dus ik zoek nog maar wat extra reserves en hoop dat ik snel ergens kan bijtanken.

Ik weet echt niet wat ik hiermee aan moet. En a.u.b. niet citeren want ik haal het weer weg.

-weg-

Ik ben gewoon totaal flabbergasted. WTF gewoon.

iMoeder ik moet gelijk aan Douwe Bob denken.🫣

Dat is ook even klote voor je kinderen, wat moeten die nou weer met deze informatie?! Hoe voelen hun zich nu?

iMoeder huh, wat is dat nou weer voor bizarre manier van communiceren? Hoe zijn je kinderen eronder?

Wow @iMoeder , hoe is het met je kinderen? Wat een bizarre manier van communiceren (over de situatie zelf nog maar te zwijgen 😱)