Ik ben mentaal even echt helemaal op. Ik heb niet meer te geven. Ik ben leeg. Maar dat kan nog niet, dus ik zoek nog maar wat extra reserves en hoop dat ik snel ergens kan bijtanken.

Ik weet echt niet wat ik hiermee aan moet. En a.u.b. niet citeren want ik haal het weer weg.

-weg-

Ik ben gewoon totaal flabbergasted. WTF gewoon.

iMoeder ik moet gelijk aan Douwe Bob denken.🫣

Dat is ook even klote voor je kinderen, wat moeten die nou weer met deze informatie?! Hoe voelen hun zich nu?

iMoeder huh, wat is dat nou weer voor bizarre manier van communiceren? Hoe zijn je kinderen eronder?

Wow @iMoeder , hoe is het met je kinderen? Wat een bizarre manier van communiceren (over de situatie zelf nog maar te zwijgen 😱)

iMoeder dat kan ik me voorstellen… 😱 lekker om dat zo bij de kinderen over de schutting te smijten.

iMoeder wat ontzettend heftig voor jullie. Ook compleet idioot om op deze manier te doen.

iMoeder nee natuurlijk weten ze niet wat ze ermee moeten, begrijpelijk dat je dochter boos is. 😓 Wat moet je ook met deze info als kind van.

Honkeytonk (over de situatie zelf nog maar te zwijgen 😱)

Nou, ook dat. Is toch totaal belachelijk. De man is 43 en volgens hemzelf mankeert hij van alles. Hij ‘kan’ niet werken, niks bijdragen voor zijn kinderen. Maar dit kan dan ineens wel weer. En dan ook nog tegelijkertijd. Het lijkt wel een soap.

Femkes Ja gaat echt helemaal nergens over dit