iMoeder De cursus gaat nu nog niet lukken, ik 'mag' niet van mijn psycholoog 🙈
Terecht ook wel, ik heb weer de neiging om te veel te snel te willen, as usual.
Ik ga dus om te beginnen kijken of ik kan beginnen met iets van een jobcoach-mens.
Laat mij maar even woordspinnen maken ofzo, ik ga wel knutselen 😆
Er zijn een aantal dingen die ik belangrijk vind, dingen die een voorkeur hebben, en dingen die ik absoluut niet wil, en ik denk dat er wel genoeg is wat daar bij aan kan sluiten.
Ik heb stiekem ook al wel een (vrijwilligers-)functie op het oog die ik interessant vind (totaal iets anders, maar voldoet wel aan 90% van mijn wensen) maar ik wil eerst even gaan rondsnuffelen wat de mogelijkheden zijn.
En tja, ik ga gewoon ook hulp nodig hebben met basic shit als het maken van een cv, want wat er wél op staat is precies wat ik absoluut niet meer wil 😆
Competentietesten, weet ik wat ze allemaal doen tegenwoordig.
Ik heb geen zin om over een half jaar wéér thuis te zitten, of te snel iets te kiezen wat toch niet bij me past, dus ik neem nu liever nog even een paar maanden extra tijd om het allemaal goed uit te zoeken.
Mijn therapie loopt daarnaast gewoon door, dus als ik tegen shit aan ga lopen kan ik daar meteen mee aan de slag, dus het komt vast wel goed.
Ik begin er zowaar zin in te krijgen, in plaats van doodsangsten uit te staan, dus die stap is al genomen! En tot die tijd ga ik voor mijn eigen huis wel weer op zoek naar het perfecte sierkussentje 😂