Marshmallow ik vraag zo even mijn man of wij toen gereserveerd hadden. Ik weet dat we nergens gecontroleerd zijn op naam, maar mogelijk hebben wij niks gereserveerd en hebben we ter plekke tickets gekocht. Ik weet het niet meer goed.

Edit: wij hadden niks van te voren gereserveerd hoor ik net. Dus ik heb geen idee of ze controleren op naam.

Trees ja anderzijds hebben we wel de tickets uitgeprint dus daar kom je ook niet zomaar aan.
    Stom die twijfel...

Jules nee bah. Nu twee verschillende scholen, elke avond gedoe met eten ivm alle sporten, een brugklasser, overvolle agenda gelijk, bah bah bah.

Besloten dat ik niet ga morgen. Vind het echt kut, maar ik wil niet dat ik na morgen helemaal niets meer kan. Liever morgen nog een dagje rustig aan doen en de andere dagen nog wel mee kunnen naar het zwembad dan morgen naar Venetiรซ.
      Al vind ik het ook wel spannend, want J dan weg met twee kinderen in zo'n drukke stad ๐Ÿ˜…
      Maar goed mij alleen zou dat ik lukken dus hem vast ook ๐Ÿ˜‰ beetje vertrouwen hebben in hem.

Puzzelstukje hier 3 scholen ๐Ÿ˜‘ Nog 1 dag vrij hier, dinsdag starten de oidste 2 dus wel morgen naar huis. En daar heb ik dubbele gevoelens bij

Vanmorgen zon verdrietig jochie achter gelaten bij de opvang๐Ÿ˜ญ.

En nu zit ik hier met tranen en mezelf en slechte moeder te vinden terwijl hij waarschijnlijk gewoon lekker aan het spelen is๐Ÿ™ˆ

Softbasegaming Aww zo zielig! Ik had dat dus met oudste vanochtend. Ik denk dat alleen dat het niets te maken heeft met of je wel of geen slechte moeder bent. Maar het is alsnog sneu. En hoogstwaarschijnlijk zijn ze nu gewoon lekker bezig!

Vulpen ja dat weet ik hoor. Als het echt zo dramatisch was hadden ze wel gebeld en dat hebben ze niet dus hij is gewoon lekker aan het spelen ๐Ÿฅฐ.
          Het voelt alleen zo slecht altijd ๐Ÿ˜…

Softbasegaming
            Ach dat is niet leuk. Maar het komt vast goed.

Bij dochter in de klas was vanmorgen ook een hรฉรฉl verdrietig kind en een huilende moeder. Was zo sneu!

Softbasegaming Ah dat is altijd zo vervelend. Waarschijnlijk is hij nu heerlijk aan het spelen hoor!

Dochter heeft net haar hand tussen de scharnierkant van de buitendeur gekregen, deur 'in het slot'-dicht. Dus zo maar eens naar de huisarts... Het is onze vakantie niet helemaal, qua pech enzo...

Want weg met de caravan: zoon met steen op zijn grote teen, auto met storing (kon man met telefonische hulp van de anwb weer maken gelukkig), hond s nachts de caravan onder gespuugd en gescheten, caravan stuk (dat bleek de boiler, hele caravan stond onder stroom ๐Ÿ™ˆ, heeft man ook weer gemaakt)

Denk je het thuis weer gehad te hebben, krijg je dit ๐Ÿ˜ซ

Rietjesbeker eeen we zijn in het ziekenhuis omdat de huisarts het niet echt vertrouwde. Hopelijk is er niets gebroken ๐Ÿ™