Toch6 ik hoop het ook niet. Als ik maar nog iets kan doen deze vakantie. Vandaag doe ik in ieder geval zo min mogelijk. Ik loop af en toe een stukje omdat het wel belangrijk is. Maar dat doet echt veel pijn zonder ondersteuning
Ongeneerd klagen 😮💨 deel 3
- Bijgewerkt
[verwijderd] Venetië is toch wel beetje once in a lifetime?
Ik zou niet gaan. Het is zo overvol in het hoogseizoen, echt heel extreem druk. Als je dan amper kunt lopen is het geen doen.
- Bijgewerkt
[verwijderd] Hoe dan ook zou ik denk ik echt wel proberen te gaan en dan daar evt maar op 1 plek te hangen terwijl de rest wel verder gaat.
Ik zei al voor de gein. Ik ga op een terrasje hangen de hele dag, maar dat is eigenlijk geen doen. Ik wacht het af hoe het morgen gaat. Het is ook nog eens zo dat ik de kaartjes voor de boot en parkeren op mijn naam heb geboekt/gekocht. Dus eigenlijk moet ik wel mee denk ik dan?
Ze hebben ook geen ice pack ofzo bij de receptie kunnen hoogstens een dokter bellen. Ja dat schiet ook niet op...
iMoeder Oh ja zal ik doen! Is omdat ik eigenlijk altijd van baan in baan ben gerold of zoals nu bij mijn huidige werkgever dat ze functies voor mij ''maken'' en dan ben ik er toevallig ook goed in maar ik heb echt zo het gevoel van: maar is dit het dan. Ondanks dat mijn werkgever echt top is, ik (erg goed) betaald krijg, ik 35 vakantiedagen heb en alle vrijheden , collega's leuk zijn, vraag ik me toch af of ik niet iets anders moet gaan doen.
Nou is dat niet persé het uitgangspunt maar het is wel uitgangspunt om te onderzoeken wat mij nou blij maakt in mijn werk. Ik heb het idee dat ik zelf een blinde vlek heb en het gewoon niet weet. Dus leek me goed om dat eens aan te pakken. Nou is deze man ook lifecoach dus we gaan het breed bekijken ;-)
- Bijgewerkt
Marshmallow kijken of je ergens een hele goede brace kan vinden? Niet zo sok-ding, maar eentje met van die plastic dingen in de zijkanten als een soort spalk (dit is echt een uitleg van niks ). Ik kreeg deze in het ziekenhuis en het geeft echt heel veel ondersteuning. Ik heb deze de eerste 2 a 3 maanden gebruikt nadat ik mijn enkelbanden gescheurd had. Zo iets is misschien wel te koop bij een apotheek? Ik zou persoonlijk niet naar Venetië gaan. Het is veel lopen, super druk en warm in het hoogseizoen. Plus het stinkt met deze hitte. Veel straatjes met keitjes etc. De kans is groot dat je hem weer verzwikt en/of dat het gigantisch gaat opzwellen door overbelasting. Ik zou met mijn voet hoog gaan zitten en heel veel koelen (natte handdoek in je vriesvak leggen als je geen ice pack hebt of in de koelkast als je geen vriesvak hebt). Lopen is alleen oké als het voldoende ondersteuning heeft. De banden zijn uitgerekt en zijn nu nog super kwetsbaar.
Maar goed ik vind Venetië ook geen hol aan dus tja….ik heb makkelijk praten. Mijn hoogtepunt van Venetië was de lush winkel
Trees ja ik zit er dus mee dat ik alles heb gereserveerd met mijn naam. Gaan ze daar niet moeilijk over doen?
Hopsatee Ik herken de issues. Ik word ook onrustig van geen doel hebben om naar toe te werken. En dan overvalt mij ook altijd een, nou is dit het dan. Of een gevoel van er moet nu iets want straks ben ik oud en denk ik had ik maar…. Maar dan niet weten wat.
Kortom, ben heel benieuwd hoe een life/baan coach daarmee aan de slag gaat. Of je er wat aan hebt, hoe je het ervaart etc.
Trees (dit is echt een uitleg van niks
).
Ik vind het anders best duidelijk
- Bijgewerkt
Marshmallow ik vraag zo even mijn man of wij toen gereserveerd hadden. Ik weet dat we nergens gecontroleerd zijn op naam, maar mogelijk hebben wij niks gereserveerd en hebben we ter plekke tickets gekocht. Ik weet het niet meer goed.
Edit: wij hadden niks van te voren gereserveerd hoor ik net. Dus ik heb geen idee of ze controleren op naam.
Trees ja anderzijds hebben we wel de tickets uitgeprint dus daar kom je ook niet zomaar aan.
Stom die twijfel...
Jules nee bah. Nu twee verschillende scholen, elke avond gedoe met eten ivm alle sporten, een brugklasser, overvolle agenda gelijk, bah bah bah.
Puzzelstukje Dat is ook heel druk!
Besloten dat ik niet ga morgen. Vind het echt kut, maar ik wil niet dat ik na morgen helemaal niets meer kan. Liever morgen nog een dagje rustig aan doen en de andere dagen nog wel mee kunnen naar het zwembad dan morgen naar Venetië.
Al vind ik het ook wel spannend, want J dan weg met twee kinderen in zo'n drukke stad
Maar goed mij alleen zou dat ik lukken dus hem vast ook beetje vertrouwen hebben in hem.
Puzzelstukje hier 3 scholen Nog 1 dag vrij hier, dinsdag starten de oidste 2 dus wel morgen naar huis. En daar heb ik dubbele gevoelens bij
- Bijgewerkt
Vanmorgen zon verdrietig jochie achter gelaten bij de opvang.
En nu zit ik hier met tranen en mezelf en slechte moeder te vinden terwijl hij waarschijnlijk gewoon lekker aan het spelen is
Softbasegaming Aww zo zielig! Ik had dat dus met oudste vanochtend. Ik denk dat alleen dat het niets te maken heeft met of je wel of geen slechte moeder bent. Maar het is alsnog sneu. En hoogstwaarschijnlijk zijn ze nu gewoon lekker bezig!
Softbasegaming aaah dat komt goed! Echt waar.
Vulpen ja dat weet ik hoor. Als het echt zo dramatisch was hadden ze wel gebeld en dat hebben ze niet dus hij is gewoon lekker aan het spelen .
Het voelt alleen zo slecht altijd
Softbasegaming
Ach dat is niet leuk. Maar het komt vast goed.
Bij dochter in de klas was vanmorgen ook een héél verdrietig kind en een huilende moeder. Was zo sneu!
Softbasegaming ja is gewoon een rotgevoel he! Hopelijk is ie lekker aan het spelen!