- Bijgewerkt
Marshmallow kijken of je ergens een hele goede brace kan vinden? Niet zo sok-ding, maar eentje met van die plastic dingen in de zijkanten als een soort spalk (dit is echt een uitleg van niks ). Ik kreeg deze in het ziekenhuis en het geeft echt heel veel ondersteuning. Ik heb deze de eerste 2 a 3 maanden gebruikt nadat ik mijn enkelbanden gescheurd had. Zo iets is misschien wel te koop bij een apotheek? Ik zou persoonlijk niet naar Venetië gaan. Het is veel lopen, super druk en warm in het hoogseizoen. Plus het stinkt met deze hitte. Veel straatjes met keitjes etc. De kans is groot dat je hem weer verzwikt en/of dat het gigantisch gaat opzwellen door overbelasting. Ik zou met mijn voet hoog gaan zitten en heel veel koelen (natte handdoek in je vriesvak leggen als je geen ice pack hebt of in de koelkast als je geen vriesvak hebt). Lopen is alleen oké als het voldoende ondersteuning heeft. De banden zijn uitgerekt en zijn nu nog super kwetsbaar.
Maar goed ik vind Venetië ook geen hol aan dus tja….ik heb makkelijk praten. Mijn hoogtepunt van Venetië was de lush winkel