Softbasegaming Aww zo zielig! Ik had dat dus met oudste vanochtend. Ik denk dat alleen dat het niets te maken heeft met of je wel of geen slechte moeder bent. Maar het is alsnog sneu. En hoogstwaarschijnlijk zijn ze nu gewoon lekker bezig!
Ongeneerd klagen ๐ฎโ๐จ deel 3
Softbasegaming aaah dat komt goed! Echt waar.
Vulpen ja dat weet ik hoor. Als het echt zo dramatisch was hadden ze wel gebeld en dat hebben ze niet dus hij is gewoon lekker aan het spelen .
Het voelt alleen zo slecht altijd
Softbasegaming
Ach dat is niet leuk. Maar het komt vast goed.
Bij dochter in de klas was vanmorgen ook een hรฉรฉl verdrietig kind en een huilende moeder. Was zo sneu!
Softbasegaming ja is gewoon een rotgevoel he! Hopelijk is ie lekker aan het spelen!
Softbasegaming Ah dat is altijd zo vervelend. Waarschijnlijk is hij nu heerlijk aan het spelen hoor!
Hij vermaakt zich prima zie ik
Dochter heeft net haar hand tussen de scharnierkant van de buitendeur gekregen, deur 'in het slot'-dicht. Dus zo maar eens naar de huisarts... Het is onze vakantie niet helemaal, qua pech enzo...
Want weg met de caravan: zoon met steen op zijn grote teen, auto met storing (kon man met telefonische hulp van de anwb weer maken gelukkig), hond s nachts de caravan onder gespuugd en gescheten, caravan stuk (dat bleek de boiler, hele caravan stond onder stroom , heeft man ook weer gemaakt)
Denk je het thuis weer gehad te hebben, krijg je dit
Rietjesbeker eeen we zijn in het ziekenhuis omdat de huisarts het niet echt vertrouwde. Hopelijk is er niets gebroken
Rietjesbeker Jee wat balen zeg al die pech!! Hopelijk valt het mee op de foto
iMoeder gelukkig niets gebroken! We gaan weer naar huis
Rietjesbeker jeetje dat klinkt niet echt als een relaxte vakantie neeโฆ. hopelijk valt het mee met haar hand.
Rietjesbeker Pfff wat een schrik joh. Jammer dat jullie zo'n pechvakantie hebben
Rietjesbeker nee joh wat een pech zo!!
Onze hond heeft in een dooie slak liggen rollen het stinkt gelukkig niet maar het is wel ranzig!
Wat een dag weer! 3 weken dicht geweest en vorige week weer begonnen. Incl waarneming voor een andere praktijk die nun3 weken dicht is. Afgelopen vrijdag hadden we zelfs in de middag 4 praktijken, vanwege de waarneming. Die nemen dan waar normaal op vrijdagmiddag voor iemand, waardoor wij die ook krijgen. Maar ook die nemen waar 3 weksn wegens vakantie, waardoor die ook bij ons komen. Mensen van die laatste praktijk bellen dan dus naar hun praktijk, dan naar een waarnemer, dan naar de volgende, en dan naar ons. Zo niet patientvriendelijk, maar het kan haast niet anders wegens bandjes die opstaan.
Maar het waarnemen is niet meer te doen. We merken gewoon niks van dat het vakantie is. Vroeger hadden we het dan gewoon rustig. En dan ook nog een praktijk erbij. Constant telefoon, en dan heb ik mn eigen spreekuur nog, met bloedprikken en bloeddrukken en al dat soort dingen. Telkens maar iemand in de wacht zetten, mn patient zien, en weer door. Want ik zit meestal maar alleen. En dan dat geklaag dat we minder makkelijk te bereiken zijn, gaan ze bellen op de spoedlijn voor niet spoed, want geen zin de 12 wachtenden voor hun af te wachten.
Maaaar, waarschijnlijk voor het laatste jaar. We hebben nu een nieuwe huisarts erbij, en die dan op vakantie als de ander er wel is, en andersom. Dus geen waarneming meer nodig. En zo wel, dan maar een waarnemer inhuren. En dus niet meer waarnemen 3 weken. Het kan gewoon echt niet meer.
[verwijderd]
Hopsatee
Ik begrijp dat de agenda's van een aantal directeuren lastig te combineren zijn, maar dit is echt niet oke hoor. Dan plannen ze het maar een week of twee later. Dit is echt niet goed voor je medewerker zorgen.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Hopsatee
Oppas geregeld is al een stress minder.
Kan AI je hierbij wellicht helpen? Stukjes tekst schrijven kan chatgpt ook, en er is vast wel een ai tool voor een mooie ppt.
Al helpt het maar voor een kwart.