Onze hond heeft in een dooie slak liggen rollen ๐Ÿคข het stinkt gelukkig niet maar het is wel ranzig!

• Trees hebben hierop gereageerd.

Wat een dag weer! 3 weken dicht geweest en vorige week weer begonnen. Incl waarneming voor een andere praktijk die nun3 weken dicht is. Afgelopen vrijdag hadden we zelfs in de middag 4 praktijken, vanwege de waarneming. Die nemen dan waar normaal op vrijdagmiddag voor iemand, waardoor wij die ook krijgen. Maar ook die nemen waar 3 weksn wegens vakantie, waardoor die ook bij ons komen. Mensen van die laatste praktijk bellen dan dus naar hun praktijk, dan naar een waarnemer, dan naar de volgende, en dan naar ons. Zo niet patientvriendelijk, maar het kan haast niet anders wegens bandjes die opstaan.
    Maar het waarnemen is niet meer te doen. We merken gewoon niks van dat het vakantie is. Vroeger hadden we het dan gewoon rustig. En dan ook nog een praktijk erbij. Constant telefoon, en dan heb ik mn eigen spreekuur nog, met bloedprikken en bloeddrukken en al dat soort dingen. Telkens maar iemand in de wacht zetten, mn patient zien, en weer door. Want ik zit meestal maar alleen. En dan dat geklaag dat we minder makkelijk te bereiken zijn, gaan ze bellen op de spoedlijn voor niet spoed, want geen zin de 12 wachtenden voor hun af te wachten.
    Maaaar, waarschijnlijk voor het laatste jaar. We hebben nu een nieuwe huisarts erbij, en die dan op vakantie als de ander er wel is, en andersom. Dus geen waarneming meer nodig. En zo wel, dan maar een waarnemer inhuren. En dus niet meer waarnemen 3 weken. Het kan gewoon echt niet meer.

Hopsatee die ik MOET geven

Ben je het daar mee eens? Of wordt het in je schoenen geschoven?

• [verwijderd]

Hopsatee
      Ik begrijp dat de agenda's van een aantal directeuren lastig te combineren zijn, maar dit is echt niet oke hoor. Dan plannen ze het maar een week of twee later. Dit is echt niet goed voor je medewerker zorgen.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Hopsatee
      Oppas geregeld is al een stress minder.
      Kan AI je hierbij wellicht helpen? Stukjes tekst schrijven kan chatgpt ook, en er is vast wel een ai tool voor een mooie ppt.
      Al helpt het maar voor een kwart. ๐Ÿ˜‰

Liekje81 We hebben nu een nieuwe huisarts erbij, en die dan op vakantie als de ander er wel is, en andersom.

En kun jij dan wel ook nog op vakantie, of zijn er ook meerdere assistentes waardoor je dat kunt afstemmen? Want ik begreep dat jullie nu 3 weken gewoon helemaal dicht waren? Wel fijn dat het voor het laatste jaar is hoor. Hopelijk is het de rest van de week weer 'normaal' druk, anders val je nog om.

Vulpen ja tuurlijk kan ik dan ook op vakantie. Even afstemmen hoe en wat. Want mijn collega kan eigenlijk niet fulltime werken wegens haar gezondheid. En eerlijk, ik vind 4 dagen ook wel genoeg. Maar er zijn ook waarnemende assistentes, ZZP'ers.
        Vandaag is al niet veel beter. Weer in mn eentje. Ruim 60 telefoontjes, 20 patienten op mn eigen spreekuur en ook nog mensen die aan mn balie komen met vragen, urines enzo. Gelukkig morgen vrij ๐Ÿ™ƒ

2,5 week Frankrijk met temperaturen boven de 25 graden, nooit verbrand.
        1 middag zwemplas in Nederland, bewolkt en zo'n 23 graden, rode rug.

๐Ÿ˜’

Marshmallow ik had nu ook gesmeerd... Naar mijn idee niet minder, maar ik zat waarschijnlijk wel minder in de schaduw (want bewolkt)

Ik heb weer eens wat in mn hoofd maar kan het niet vinden :/
            En leuk dat ikea combinaties verkoopt van kallax en lagkaptan (tafelblad) maar in het ontwerpding kan je dat tafelblad niet toevoegen

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ik heb een opdracht op mijn werk, waar ik al weken tegenop zie. Ik plan het elke keer in, maar ik blijf het uitstellen en uitstellen. Het komt grotendeels omdat ik dit nog niet eerder heb hoeven doen en ik geen beeld heb van wat er wordt verwacht. Het gaat om een voorstel voor nieuw HR beleid, waar we budget voor willen hebben.
            Ik moest het eigenlijk morgen presenteren aan een mt lid, maar ik heb de afspraak verzet. Ik heb namelijk nog geen woord op papier gezet. ๐Ÿ˜ณ
            Ik heb voorbeelden gekregen en ik zou dit prima moeten kunnen, maar dit is echt een gevalletje faalangst. Normaal krijg ik mezelf er wel uit, maar dat lukt nu niet.

Help?

[verwijderd] wat is het huidige beleid?
              Wat mis je daarin?

Uitstroom VS instroom. En doorstroom zowel breed als hoger.
              Strategische personeelsplanning. Wat heb je nodig en zijn mensen Duurzaam inzetbaar?
              Medewerkers fit houden voor de toekomst. Wat verwacht je daarvan? Wat heb je nodig daarvoor?

Werkgeluk?