Jules ik ook. Weer dat gehaast en geregel met sportclubs, opvang en 3 locaties, bakjes met lunch en 10 uurtjes maken bla bla. Allemaal geen zin in.

Ik zag vluchtig mijn mail: 400. Werd ik ook al depressief van. En ik zag veel afspraken: afstemmen want tijdens mijn vakantie hebben ze vast alles gezet naar: moet m besluiten na haar vakantie.

Gadver. Ik sliep gelijk slecht, gelijk rug en nek pijn.

Hopsatee Oh zo herkenbaar. Ik vind het zo veel allemaal, te veel. Ook al red ik het vast wel weer allemaal, ik kijk er niet naar uit.

[verwijderd] en vooral even een paar uur op een dag geen handen tekort 🙂

Dat snap ik! Dan hoop ik voor jou dat de laatste 2 weken snel gaan.

June nee, agile werken gaat slecht bij ons 🤪 Ik zag wel dat ik einde dag ook projectoverleg heb. Weet ik niks maar kan mooi iedereen mij bijpraten 🤪Het komt wel weer goed hoor, weet ik zeker. Maar altijd dat ritme weer in hè!

Ik start 28 aug ook bij een life/loopbaancoach

Hier is een beetje regelmaat ook wel weer fijn na drie weken vakantie😊.

Maar vooral alle neven activiteiten van dochter en mijn man daar zie ik wel heel erg tegen op.

Heb met dochter al een gesprek gehad dat ze na de komende competitie/seizoen ze mogelijk moet gaat stoppen met sporten het is gewoon te veel allemaal wat ze doet en wil. Ze is. A een paar weken dadelijk al weer zo moe en cranky verwacht ik.🙈

En dan gaat mijn mijn nog een avond extra erbij hobby’en buitenshuis. Dat moeten daar heb ik echt geen zin in. Werk school enz dat valt allemaal wel mee.

Zo en nu mag mijn klaag modus weer uit! En door…..

Hopsatee Ik start 28 aug ook bij een life/loopbaancoach

Oh gaaf! Zou ik wel leuk vinden om daar updates van te lezen wat je daar doet en hoe het bevalt.

Jules Hier hetzelfde verhaal. Vroeger vond ik het heerlijk als de vakantie was afgelopen maar nu m’n kinderen wat ouder zijn vind ik het vooral stress. Helemaal geen zin in weer dat ritme in alle ‘moetjes’. We hebben ook allemaal een heel ongezond ritme opgebouwd van 1 uur naar bed en 9:00 opstaan. 🙈😅

Ik heb mijn voet verstuikt/verzwikt 😩
          We hebben morgen Venetië op de planning staan, maar ik ben bang dat ik niet mee kan. Ben al blij als ik naar het zwembad kan lopen morgen.

Toch6 ik hoop het ook niet. Als ik maar nog iets kan doen deze vakantie. Vandaag doe ik in ieder geval zo min mogelijk. Ik loop af en toe een stukje omdat het wel belangrijk is. Maar dat doet echt veel pijn zonder ondersteuning 😩

• Trees hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] Venetië is toch wel beetje once in a lifetime?

Ik zou niet gaan. Het is zo overvol in het hoogseizoen, echt heel extreem druk. Als je dan amper kunt lopen is het geen doen.

[verwijderd] Hoe dan ook zou ik denk ik echt wel proberen te gaan en dan daar evt maar op 1 plek te hangen terwijl de rest wel verder gaat.

Ik zei al voor de gein. Ik ga op een terrasje hangen de hele dag, maar dat is eigenlijk geen doen. Ik wacht het af hoe het morgen gaat. Het is ook nog eens zo dat ik de kaartjes voor de boot en parkeren op mijn naam heb geboekt/gekocht. Dus eigenlijk moet ik wel mee denk ik dan?
              Ze hebben ook geen ice pack ofzo bij de receptie kunnen hoogstens een dokter bellen. Ja dat schiet ook niet op...

iMoeder Oh ja zal ik doen! Is omdat ik eigenlijk altijd van baan in baan ben gerold of zoals nu bij mijn huidige werkgever dat ze functies voor mij ''maken'' en dan ben ik er toevallig ook goed in maar ik heb echt zo het gevoel van: maar is dit het dan. Ondanks dat mijn werkgever echt top is, ik (erg goed) betaald krijg, ik 35 vakantiedagen heb en alle vrijheden , collega's leuk zijn, vraag ik me toch af of ik niet iets anders moet gaan doen.

Nou is dat niet persé het uitgangspunt maar het is wel uitgangspunt om te onderzoeken wat mij nou blij maakt in mijn werk. Ik heb het idee dat ik zelf een blinde vlek heb en het gewoon niet weet. Dus leek me goed om dat eens aan te pakken. Nou is deze man ook lifecoach dus we gaan het breed bekijken ;-)

Marshmallow kijken of je ergens een hele goede brace kan vinden? Niet zo sok-ding, maar eentje met van die plastic dingen in de zijkanten als een soort spalk (dit is echt een uitleg van niks 😬). Ik kreeg deze in het ziekenhuis en het geeft echt heel veel ondersteuning. Ik heb deze de eerste 2 a 3 maanden gebruikt nadat ik mijn enkelbanden gescheurd had. Zo iets is misschien wel te koop bij een apotheek? Ik zou persoonlijk niet naar Venetië gaan. Het is veel lopen, super druk en warm in het hoogseizoen. Plus het stinkt met deze hitte. Veel straatjes met keitjes etc. De kans is groot dat je hem weer verzwikt en/of dat het gigantisch gaat opzwellen door overbelasting. Ik zou met mijn voet hoog gaan zitten en heel veel koelen (natte handdoek in je vriesvak leggen als je geen ice pack hebt of in de koelkast als je geen vriesvak hebt). Lopen is alleen oké als het voldoende ondersteuning heeft. De banden zijn uitgerekt en zijn nu nog super kwetsbaar.

Maar goed ik vind Venetië ook geen hol aan dus tja….ik heb makkelijk praten. Mijn hoogtepunt van Venetië was de lush winkel 🫣

Trees ja ik zit er dus mee dat ik alles heb gereserveerd met mijn naam. Gaan ze daar niet moeilijk over doen?

• Trees hebben hierop gereageerd.

Hopsatee Ik herken de issues. Ik word ook onrustig van geen doel hebben om naar toe te werken. En dan overvalt mij ook altijd een, nou is dit het dan. Of een gevoel van er moet nu iets want straks ben ik oud en denk ik had ik maar…. Maar dan niet weten wat.

Kortom, ben heel benieuwd hoe een life/baan coach daarmee aan de slag gaat. Of je er wat aan hebt, hoe je het ervaart etc.