Ongeneerd klagen ๐ฎโ๐จ deel 3
Trees Zo ad rem ben ik niet als ik ondertussen bezig ben met aubergines niet laten aanfikken en walnoten kapotvijzelen
Maar we hadden het over dat schuldgevoel, dit soort opmerkingen wakkert dus m'n schuldgevoel aan. Dan denk ik: zie je wel, hoe dรบrf je zomaar naar een museum te gaan, terwijl je je huis niet eens op orde hebt! En tegelijkertijd denk ik dan: wat boeit het dat ik een dode plant heb. Dat heb ik wel gezegd
Vulpen En tegelijkertijd denk ik dan: wat boeit het dat ik een dode plant heb. Dat heb ik wel gezegd
Goed zo! Inderdaad mega stomme opmerking van je moeder. En ik snap wel dat als je zoโn kritische moeder hebt, je snel zoโn interne stem ontwikkelt. Maar heel goed dat je daar niet naar luistert
Vulpen hoe dรบrf je zomaar naar een museum te gaan, terwijl je je huis niet eens op orde hebt!
Mijn huis is momenteel echt een grote bende, en wat ik uit je post haal: wat een goed idee, ik ga binnenkort ook eens naar een museum!
Dit zijn mijn planten. Daar is een reden voor, en ik kan niet eens de katten de schuld geven.
Mijn record? Een mini kerstboom van december 2022 weggooien in de zomer van 2024
Sindsdien doe ik het zo:
En let vooral ook niet op de laag stof op de lego plantjes, de zon schijnt, ik ga wel weer schoonmaken wanneer het regent
CrazyCatLady ik ga wel weer schoonmaken wanneer het regent
Als het regent zie je het stof niet
Pohhhh er moet iets aan onze auto gebeuren en dat kost 3800โฆ
Mijn man is al 2 dagen ziek. Hij had gehoopt dat hij morgen weer beter zou zijn. H. gaat morgen afzwemmen en daar wil hij graag bij zijn natuurlijk, maar hij heeft nog steeds koorts. Nu zelfs 39 graden.
Het is lang geleden dat hij zolang ziek is geweest
- Bijgewerkt
Vulpen lost het probleem zichzelf weer op
CrazyCatLady Precies!
Mamabeertje Beterschap voor hem! Vroeg naar bed sturen, wie weet lukt het morgen dan toch...
Daarom heb ik op 1 plant na alleen maar vetplanten en Sanseveraโs in huis en zelfs die gaan soms bijna dood
Hopsatee oef dat is een smak geld!
Mamabeertje Beterschap voor hem. Hopelijk lukt het hem om morgen toch bij het afzwemmen te zijn.
Kyra73 Het gaat om een Sanseveria Hij staat in de gang, hoog op een vensterbank, dus ik vergeet 'm altijd water te geven. Ik snap ook eigenlijk niet hoe mijn moeder erbij kon, ze moet daar echt moeite voor gedaan hebben.
Enfin. Misschien koop ik toch binnenkort maar een mooie nieuwe plant voor in de vensterbank daar.