iMoeder hahaha! Jep jij hoort bij de dode planten club ๐Ÿคช

Ik plant de bollen van dit soort stukjes in de tuin. Kun je er nog jaren van genieten ๐Ÿ˜

Vulpen alleen hij is al ruim een jaar dit formaat met 1 blaadje en sinds twee maanden is het blaadje ook bruin. Ik denk een kansloos verhaal. RIP

Dit zijn mijn planten. Daar is een reden voor, en ik kan niet eens de katten de schuld geven.
    Mijn record? Een mini kerstboom van december 2022 weggooien in de zomer van 2024 ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ
    Sindsdien doe ik het zo:

En let vooral ook niet op de laag stof op de lego plantjes, de zon schijnt, ik ga wel weer schoonmaken wanneer het regent ๐Ÿ˜…

Mijn man is al 2 dagen ziek. Hij had gehoopt dat hij morgen weer beter zou zijn. H. gaat morgen afzwemmen en daar wil hij graag bij zijn natuurlijk, maar hij heeft nog steeds koorts. Nu zelfs 39 graden.
      Het is lang geleden dat hij zolang ziek is geweest

Trees plant de bollen van dit soort stukjes in de tuin. Kun je er nog jaren van genieten ๐Ÿ˜

Doe ik ook

Hopsatee
        Das een hoop geld, balen zeg. Hopelijk hebben jullie het geld ervoor liggen.

Daarom heb ik op 1 plant na alleen maar vetplanten en Sanseveraโ€™s in huis en zelfs die gaan soms bijna dood ๐Ÿซฃ๐Ÿคญ

Snoeki Jawel, dat hebben we wel maar ik had het uiteraard liever aan andere dingen uitgegeven dan aan zoiets stoms als een auto ๐Ÿคฃ Maar ja, we hebben hem wel nodig en het moet ook gebeuren en van alle opties de goedkoopste oplossing. Maar toch. Wel zuur ๐Ÿ˜ฉ

Kyra73 Het gaat om een Sanseveria ๐Ÿคฃ Hij staat in de gang, hoog op een vensterbank, dus ik vergeet 'm altijd water te geven. Ik snap ook eigenlijk niet hoe mijn moeder erbij kon, ze moet daar echt moeite voor gedaan hebben.

Enfin. Misschien koop ik toch binnenkort maar een mooie nieuwe plant voor in de vensterbank daar.

Vulpen Ik zou voor die plek dan een kunst sanseveria halen. Blijft altijd mooi en je ziet het toch niet echt omdat hij hoog staat .

Hopsatee
                Poe dat is veel geld. Fijn dat je het wel hebt.
                Ik vind dat altijd zo stom geld uitgeven, aan de auto.

Mamabeertje hoop dat hij zich al iets beter voelt? Anders pcm en toch mee? Ik had met die griep ook van die koorts waardoor ik me zo ellendig voelde. Met pcm was het nog steeds ellendig, maar had ik het iig snikheet ipv ijskoud en dat was toch fijner.

Hopsatee dat doet gewoon pijn aan je portemonnee ๐Ÿ˜ซ

Wij hebben sinds een paar jaar een apart spaarpotje voor de auto. Er gaat elke maand automatisch 250 euro naar toe. Heel stom, maar sindsdien doet het minder zeer als we geld kwijt zijn aan de auto. Uiteindeljk maakt het natuurlijk geen bal uit, maar het voelt toch anders. Het is alleen schokkend om te merken hoeveel het onderhoud van een auto uiteindelijk kost.

Ik dacht dat 250 euro echt veel te ruim was, maar mijn idee was dat we dan automatisch ook sparen als we een nieuwe auto willen kopen ipv dat dit dan van de gewone spaarrekening moet. Na een paar jaar kunnen we er net een fiets van kopen ๐Ÿ˜ฌ Veel van het onderhoud doen we ook nog zelf, zoals kleine en grote beurt, banden wisselen, zekeringen vervangen etc. Autoโ€™s zijn duur.

Trees ja ik wil ook niet zeuren hoor want het is niet dat we niet voldoende sparen. We sparren zat want we hebben voor onze inkomens echt enorm lage hypotheek en vaste lasten. Dus het is niet zielig of zo, we kunnen dit gewoon betalen en we hoeven er ook geen boterham minder om te eten.

En het moet want het is de gezinsauto en die hebben we gewoon nodig. En we willen ook graag in Frankrijk aankomen in de zomer. En inruilen kan niet met dit gebrek dus het is gunstiger om hem nog 1-2 jaar te rijden en dan is de jongste ook groter en kunnen we weer naar een slag kleiner.

Dus het is okรฉ maar ik vind een auto zoโ€™n stom ding om geld aan uit te geven. Haha ik geef het liever uit aan een vakantieโ€ฆ

Honkeytonk Ik zou voor die plek dan een kunst sanseveria halen. Blijft altijd mooi en je ziet het toch niet echt omdat hij hoog staat .

Ik zou die dode plant laten staan om mijn moeder te narren, er nog รฉรฉn naast zetten die vast ook dood gaat.

Hopsatee Oef dat is een smak geld. Misschien nog even rond shoppen voor een andere garage?