Bob_Ross succes! Ik dronk het vroeger ook heel vaak totdat ik een keer hartkloppingen ervan kreeg toen was ik er snel klaar mee. Sindsdien, 12 jaar geleden, nooit meer gedronken.
Ongeneerd klagen ๐ฎโ๐จ deel 3
LilyMilie dan ben je er wel gevoelig voor ook denk ik. Ik denk maximaal 2 kopjes en altijd voor 12.00 (anders slaap ik slecht) maar ik vergeet het dus ook vaak te drinken. Maar gelukkig geen hoofdpijn danโฆ
Ik merk het wel als ik teveel kopjes neem ik ben heel snel (praat snel, loop snel ) en dan word ik helemaal gejaagd haha
Nee dat vind ik ook niet. Mensen doen altijd net alsof je er dood van gaat. Maar zoveel slechte stoffen zitten er nou ook weer niet in. Heb zelfs wel eens gelezen dat de taurine (en energy drank zelf af en toe) goed voor je is (wat me altijd al logisch leek want ze stoppen dat volgens mij ook in hondenvoer? Voor honden hun hart). En ik drink geen alcohol en rook niet. Dus hier blijft het ook bij.
Ik ben een aantal keer lange tijd gestopt ivm zwangerschap en borstvoeding. Dus toen vond ik daarna niet zo moeilijk meer.
Bob_Ross Ik merk dat ik er ook echt weer rekening mee houdt en aan het plannen ben of ik genoeg blikjes heb,
Ja dat klinkt inderdaad als meer dan het alleen lekker vinden.
LilyMilie Ik heb het ook met koffie inderdaad. Maar na de lunch drink ik geen koffie meer, dan slaap ik heel slecht. Ik sla wel regelmatig bewust een paar dagen over met koffie. Omdat ik inderdaad niet die hoofdpijn wil krijgen.
Ik zat dus lekker in een 'ik heb vandaag gewoon vrij genomen en ben zomaar naar een museum en de stad gegaan en dat MAG ik gewoon' - mood, komt m'n moeder ineens met een van m'n planten in haar handen de keuken in waar ik druk aan het koken ben. Met de vraag of dit zo hoorde.
Ik heb echt niet aardig gereageerd maar serieus. Nee, natuurlijk hoort het niet om een dode plant in je vensterbank te hebben staan. Maar is het nou echt nodig om daar commentaar op te hebben?
Trees Zo ad rem ben ik niet als ik ondertussen bezig ben met aubergines niet laten aanfikken en walnoten kapotvijzelen
Maar we hadden het over dat schuldgevoel, dit soort opmerkingen wakkert dus m'n schuldgevoel aan. Dan denk ik: zie je wel, hoe dรบrf je zomaar naar een museum te gaan, terwijl je je huis niet eens op orde hebt! En tegelijkertijd denk ik dan: wat boeit het dat ik een dode plant heb. Dat heb ik wel gezegd
Vulpen En tegelijkertijd denk ik dan: wat boeit het dat ik een dode plant heb. Dat heb ik wel gezegd
Goed zo! Inderdaad mega stomme opmerking van je moeder. En ik snap wel dat als je zoโn kritische moeder hebt, je snel zoโn interne stem ontwikkelt. Maar heel goed dat je daar niet naar luistert
Vulpen hoe dรบrf je zomaar naar een museum te gaan, terwijl je je huis niet eens op orde hebt!
Mijn huis is momenteel echt een grote bende, en wat ik uit je post haal: wat een goed idee, ik ga binnenkort ook eens naar een museum!
Dit zijn mijn planten. Daar is een reden voor, en ik kan niet eens de katten de schuld geven.
Mijn record? Een mini kerstboom van december 2022 weggooien in de zomer van 2024
Sindsdien doe ik het zo:
En let vooral ook niet op de laag stof op de lego plantjes, de zon schijnt, ik ga wel weer schoonmaken wanneer het regent
CrazyCatLady ik ga wel weer schoonmaken wanneer het regent
Als het regent zie je het stof niet
Pohhhh er moet iets aan onze auto gebeuren en dat kost 3800โฆ
Mijn man is al 2 dagen ziek. Hij had gehoopt dat hij morgen weer beter zou zijn. H. gaat morgen afzwemmen en daar wil hij graag bij zijn natuurlijk, maar hij heeft nog steeds koorts. Nu zelfs 39 graden.
Het is lang geleden dat hij zolang ziek is geweest
- Bijgewerkt
Vulpen lost het probleem zichzelf weer op