Jules Ik plan al wel alles, maar ik heb te weinig dagen in een week (of ik wil teveel 😉). Ik heb een aantal moet-dingen, zoals ziekenhuisafspraken, behandeling neuropsycholoog, ambulant begeleider, krachttraining voor mijn schouder, manueel therapeut, fysio (waar ik al te lang niet ben geweest, omdat het teveel is, maar echt weer moet oppakken) en op een of andere manier zijn er altijd niet structurele zaken, die moeten, maar veel energie kosten (uwv, indicaties, gezeur met verzekeringen etc).
Dan zijn er een aantal dingen die ik graag zelf wil doen, zoals 2x per week 1,5 a 2 uur werken, wat vrijwilligerswerk voor de hersenletselvereniging en framerunning. Ongeveer 1x per 1 a 2 weken een sociale afspraak en dan nog de dingen van de kinderen.
Ik zou dus de leuke dingen moeten schrappen om uit te komen. Ik denk dat ik netto op een dag 2 a 3 uur energie heb zonder over mijn grens te gaan. Deels gaat dat al op aan wat huishoudelijke taken, samen eten, douchen, gesprekken met kinderen en man etc. Ik kom daardoor dus echt nooit uit qua planning.
Ik heb net een nieuwe agenda gekocht, waarmee ik hopelijk ook wat meer overzicht kan creëren. Ik schrijf ook alles door elkaar of voor de helft op. Ik snap vaak zelf niet eens wat ik met iets bedoel. Is ook niet echt helpend denk ik. Ik heb nu een agenda ik reuze formaat van structuurjunkie. Leek mij wel passend 🤓.