Pimpelmeesje Maar realiseer je je wel dat dit gevoel niet realistisch is?
Ik realiseer mij dat wel, maar kan het denk ik nog steeds niet accepteren. Ik wil meer dan hoe mijn leven nu is. Ik wil meer dan een halve huisvrouw en moeder zijn. Voor mij is dat leven echt te beperkend. Ik denk dat het hier toch elke keer weer op neerkomt en dat daar ook mijn worsteling zit. Ik doe daardoor teveel en boem daar ga ik weer onderuit. Alleen als ik dat niet doe, word ik weer hartstikke somber door het gebrek aan mentale uitdaging en een voor mij te kleine wereld. Ik kan hier nog niet de balans in vinden. Als het al mogelijk is.
Pimpelmeesje Of kijken of man en dochters een leuk uitje kunnen doen samen zodat jij alleen thuis bent wat langer?
Mijn man was deze week wat grieperig en werkte de hele week thuis. Dat was ook gewoon niet helpend. Daar gaat ook een deel van mijn energie naar toe. Ik heb alleen vandaag nog 2 afspraken staan voor de kinderen en dan heb ik zaterdag en zondag helemaal niks. Ik denk dat ik mij deels even ergens ga opsluiten, zodat ik kan opladen zonder prikkels om mij heen.