- Bijgewerkt
Pimpelmeesje Wees trots op je tranen en je walrusarm want die betekenen dat je niet opgeeft ๐ฉท
Pimpelmeesje Waarom zou jij je moeten schamen voor iets waar je nul controle over hebt?
Ik doe zo ontzettend weinig en nog is het teveel. Ik lees hier verhalen van vrouwen die het echt druk hebben. Die het leven leiden zoals ik vroeger ook had. Ik doe 3 uurtje per dag wat productiefs en ik zit er al volledig doorheen en daar schaam ik mij voor. Het is zo weinig. Ik kan het gewoon niet rijmen met hoe ik ooit was. Ondertussen werkt mijn man 40 uur, doet driekwart van het huishouden, speelt voor taxichauffeur en is papa en mama ineen. Ik voel mij echt schuldig. Ik weet niet eens hoe ik dit vol moet houden. Het is nog geen half 9 en ik wil nu al huilen van vermoeidheid en de hoofdpijn. Ik ga deze ochtend ook nog voorlichting geven aan de cva verpleegkundigen van de stroke service. Mooi voorbeeld ben ik - het huilende wrak . Het is ook gewoon te lang geleden dat ik een goede dag had. Die heb ik denk ik af en toe ook gewoon nodig om even op te laden.