Liekje81 Gefeliciteerd!
NU foto 📷 topic, deel 3
Trees Heerlijk, voel je je ook weer wat fitter? Jullie gaan volgende week toch?
Noordeling sinds het weekend gaat het eindelijk echt beter. Vooral zondag en gisteren voelde echt weer oké. De hoofdpijn is afgenomen, mijn been is veel minder stijf en veel meer energie. Vandaar toch nog even snel een last minute lesje. Mijn conditie was wel waardeloos op de baan, maar ik heb de afgelopen twee maanden ook bijna niks gedaan. Niet zo raar dus denk ik. Ik ga vandaag en morgen weer voor het eerst naar framerunning training en hopelijk helpt dit iets. Mijn ervaring is als je eerder een goede conditie had, dat je het ook weer relatief snel kan opbouwen.
- Bijgewerkt
Woehoe! Ik ben niet meer oranje. Ik had mijn haar even een weekje rust gegeven voordat ik het opnieuw ging verven (beter gezegd, ik had er eerder gewoon geen zin in ).
Er komt nog een hele lichte rode glans doorheen van het oranje, maar het is heel wat subtieler dan erbij lopen als bassie. Ik ben blij met deze kleur.
Zal mijn minecraft fan dit leuk vinden?
Haartjes weer in de henna rotklusje maar blij dat als t gebeurd is!
- Bijgewerkt
Pimpelmeesje ook een hele mooie kleur!
Echt genieten dit weer!
En toen gingen we maar even hooikoorts tabletten halen
Rietjesbeker ach gossie….. dat was nodig zo te zien….
Huggybird hij was een half uurtje buiten geweest, meteen deze reactie. Inmiddels is met behulp van een pilletje de jeuk verdwenen gelukkig. Komende tijd maar even dagelijks geven
Rietjesbeker fijn dat het zo snel helpt.
- Bijgewerkt
Hier staat T nu om mensen straks hun plekje te wijzen op de tribune. We hebben haar net weg gebracht. En ondanks dat ze best zenuwachtig was doet ze het toch maar. Onze ‘kleine meid’ echt stoer!
Het uitzicht van vanavond!