Huggybird hij was een half uurtje buiten geweest, meteen deze reactie. Inmiddels is met behulp van een pilletje de jeuk verdwenen gelukkig. Komende tijd maar even dagelijks geven
NU foto π· topic, deel 3
Rietjesbeker fijn dat het zo snel helpt.
- Bijgewerkt
Hier staat T nu om mensen straks hun plekje te wijzen op de tribune. We hebben haar net weg gebracht. En ondanks dat ze best zenuwachtig was doet ze het toch maar. Onze βkleine meidβ echt stoer!
Het uitzicht van vanavond!
- Bijgewerkt
Bloem ja echt he? A en T zijn donderdag avond samen geweest, ze hadden al kaartjes voordat ze zag dat ze vrijwilligers werk kon doen. En daar kwam ze helemaal enthousiast van terug. Zo leuk en gezellig, en iedereen klapt en juicht voor iedereen. Iedereen praat ook met elkaar. Er zaten Ieren naast haar en zij gingen haar van alles vragen als er iets in het Nederlands gezegd werd.
Toen we haar vanmiddag weg gebracht hadden stuurde ze een berichtje dat ze met een Duitse man had gepraat die ook vrijwilliger is.
Nu stuurde ze net een appje dat er vrijwilligers zijn die snoepjes komen brengen voor de andere vrijwilligers.
Achter omnisport staan hele grote tenten waar ze warm eten en drinken en fruit,snoep en koeken kan halen om mee te nemen naar haar plek.
Echt een mega groot event. Heb er nooit zo bij stil gestaan wat erbij komt kijken. En dan zie en weet ik denk ik meer dan de helft nog niet
Morgen ochtend mag ik met T kijken, ze heeft vrijkaartjes gekregen. En dan mag zij morgen middag en avond weer aan het werk.
Trees wow!
Gemaakt door vriend!
Vanmiddag de eerste voorbereidingen besproken voor familieweekend volgend jaar. Heerlijk in de zon op het strand
Rietjesbeker nou hier dus ook al zo erg!
Zonnebloem oh nee! Het is echt zo vervelend
Rietjesbeker dit jaar is het een verschrikking. 2 jaar geleden kreeg ik opeens de opmerking van de juf dat onze zoon er zo vermoeid uitzag. Dat was de hooikoorts.
Hopelijk helpen de tabletjes bij jullie!
Zonnebloem dank je, ze lijken redelijk goed aan te slaan hopelijk werken ze bij jullie ook goed (en snel)!
Afgelopen dagen sliep N veel smorgens dus ik dacht dan kan ik mooi cupcakes voor morgen maken... Ja nu wilde ze niet in de kinderwagen ofzo natuurlijk dus de draagdoek maar uit de kast gepakt.
Toch6 die haartjes