iMoeder kasten opruimen, is echt vreselijk! Dat vind ik zo rotklus, want dan moet je beslissingen nemen over wat houden, wat weg, het wordt een chaos, moet je bedenken hoe je het weer in gaat delen. Na 5 minuten ben je het overzicht al kwijt en heb je geen idee meer hoe verder. Zo gaat het bij mij meestal.
Die vloer was eigenlijk een hele simpele klus, omdat je niet hoeft na te denken. Het is echt recht toe, recht. Plus het feit dat we geen grote ‘verplaatsbare’ kasten hebben scheelt enorm. Onze boekenkast in de woonkamer is ingebouwd en we hebben geen tv in de woonkamer. Het was een kwestie van 7 stoelen verplaatsen, 3 mini tafeltjes, een lamp, 1 klein kastje, een boel planten, hondenmand, een bank plus eettafel. De houten hondenmand was nog het zwaarst. De rest konden we gewoon over de vloer schuiven naar een aangrenzende ruimte.
Ik heb dus 10x liever een echte klus, zoals een laminaatvloer leggen of een kraan installeren ipv een kast opruimen. Jij hebt deze week een grotere prestatie geleverd dan ik 😝