Rietjesbeker 🤣🤣🤣

Ik heb nog steeds geen idee, wat die auto daar deed. Hij stond een poos stil en toen ik even later weer keek was die verdwenen. De honden vonden het in ieder geval niet leuk. Ze blaffen bijna nooit, maar hier waren ze het niet mee eens.

Snel toch nog 1 lesje dit jaar met dochter genomen.

Ik kreeg nog een leuk compliment. De leraar zag al veel minder verschil in coördinatie tussen links en rechts dan een jaar geleden en ik krijg ook steeds beter mijn ski’s weer dichter bij elkaar zonder om te pleuren. Het zou nooit meer worden, zoals het was, maar ik realiseer mij nu echt wel dat het gewoon echt niet slecht is. Ik heb continue controle en lekker boeiend dat het technisch niet perfect is. Ik kom in ieder geval op een relaxte manier beneden.

Trees Heerlijk, voel je je ook weer wat fitter? Jullie gaan volgende week toch?

• Trees hebben hierop gereageerd.

Noordeling sinds het weekend gaat het eindelijk echt beter. Vooral zondag en gisteren voelde echt weer oké. De hoofdpijn is afgenomen, mijn been is veel minder stijf en veel meer energie. Vandaar toch nog even snel een last minute lesje. Mijn conditie was wel waardeloos op de baan, maar ik heb de afgelopen twee maanden ook bijna niks gedaan. Niet zo raar dus denk ik. Ik ga vandaag en morgen weer voor het eerst naar framerunning training en hopelijk helpt dit iets. Mijn ervaring is als je eerder een goede conditie had, dat je het ook weer relatief snel kan opbouwen.

Woehoe! Ik ben niet meer oranje. Ik had mijn haar even een weekje rust gegeven voordat ik het opnieuw ging verven (beter gezegd, ik had er eerder gewoon geen zin in 😅).

Er komt nog een hele lichte rode glans doorheen van het oranje, maar het is heel wat subtieler dan erbij lopen als bassie. Ik ben blij met deze kleur.

Ansji ik ben er ook blij mee. Ik moet het vaker oranje en dan bruin verven 🫣.

Ik denk dat het probleem vooral zat in mijn grijs - witte haren. Daar was het echt oranje geworden ipv mahonie.