Toch6 Volgens mij is het een mythe dat kinderen die niet zouden lusten. Vroeger schijnen ze bitterder te zijn geweest en nu praat iedereen elkaar na dat het vies is terwijl de helft het niet eens ooit gegeten heeft.

Vulpen klopt.
    4 van de 5 hebben ze ook zonder gemopper gegeten. Geen favoriet, maar wel een prima bij de meeste. Maar alsnog vind ik het vrij gek om een driftbui te krijgen omdat er gezegt wordt dat er geen spruiten op tafel komen🤣

Toch6 Ja 🥰

Hier zijn ze er ook dol op trouwens, wij eten dat altijd bij de bami.

Toch6 wij hadden vandaag ook spruiten (stamppot, dan herkent mijn man het niet zo 🤣). Dochter-van-zes zei nog 'dit heb je heerlijk klaargemaakt!' en zelfs man heeft 2x opgeschept 👍

Ik zat net achter mijn computer en dacht al de hele ochtend: er is iets raars.

Ben ik vergeten mijn bh aan te doen. Hoe dan 🤣

Morgen een dagje meelopen met een andere afdeling. Lekker op de fiets ernaartoe, fijn!
        In het kader van mijn opleidingsplan bij functioneel beheer.

Nescio Waaraan merken jullie dat je zenuwachtig bent?

Ik ga onbewust mijn schouders optrekken en krijg dan last van spierpijn in mn nek en schouders.

Toch6 Mijn kinderen eten ook graag spruitjes! Vooral als ik ze (ooit van TikTok gehaald) in de oven klaar maak wat kruiden en balsamico azijn.

Huissleutel kwijt. Overal gezocht, bijna ruzie met man, had ik m in de zwemtas van dochter gestopt.
        Goed begin van een weekend 👍

4 dagen later

Heb er gisteren weer wat grijze haren bij gekregen. H. en N.(4) waren alvast naar buiten gegaan met de slee en ik zou er zo aankomen, maar moest even wat afmaken. Komt H. aan de deur dat N. helemaal naar het einde van de straat is gelopen. Ik zeg nog tegen hem "Bijf maar hier, ik kom er zo aan. N. loopt niet in zeven sloten tegelijk."
        Maar toen ik buitenkwam was hij weg. H. had toch nog een rondje gelopen, maar hij had hem ook niet gezien. Samen gekeken, maar nergens hè. Dus ik heb de fiets gepakt en ben gaan rondfietsen. Nergens te vinden. Ik dacht ik ga maar naar huis en extra hulp inschakelen. Zag ik hem ineens toch met een mevrouw lopen. Zij had hem gevonden bij de 60km weg vlakbij ons huis en dacht dat klopt niet.

Thuis met hem besproken dat hij nooit meer zomaar alleen een rondje moet gaan lopen. Volgens mij drong ik nog niet echt door. Maar toen ik zei dat mama wel heel bang was geweest, kwamen er toch een paar traantjes en zei hij heel beteuterd dat hij even de weg niet meer had geweten.

Ik hoorde net van iemand dat je kinderen met luis kan laten behandelen bij een kliniek en ze zei dat het heel goed werkte.
          Ik dacht mss iets voor jou @Trees ? Jouw dochter was t toch die steeds de pineut was?
          https://www.luizenkliniek.nl/
          Volgens mij is t alleen niet bij jou in de buurt 😒

Mamabeertje oh vreselijk dat soort momenten. Ik denk dat laten zien dat jij echt bang was een prima oplossing is. Dat komt vaak meer binnen dan boosheid of uitleggen.

Mamabeertje oh ja vreselijk echt van die momenten dat je een paar jaar ouder wordt. Heel goed opgelost.

Ik ben begonnen met This is us terugkijken. Ik heb alweer wat tranen gelaten zeg.

Pimpelmeesje ik vind het wel duur. Tussen de 100-150 euro voor een behandeling in de kliniek. Ik zie nergens staan dat het ook preventief werkt. Dat is hier het grootste probleem. Goede shampoo werkt hier wel, maar ze worden weer zo snel herbesmet.

De luizenkam die ze verkopen, is trouwens briljant. Deze hebben wij al, maar kan ik iedereen aanraden. Werkt veel beter dan een gewone luizenkam.

Mamabeertje hartverzakking 😤gelukkig goed gekomen maar je zou hem wat hè… pfff

Trees ja dat is inderdaad alleen interessant als het dan weg blijft..

Heb het ook doorgestuurd naar m'n zus, haar dochter heeft kroesachtig haar, die heeft het er denk ik wel voor over om het niet zelf te hoeven doen, gewoon haar wassen kost al een uur 😱

• Trees hebben hierop gereageerd.

Pimpelmeesje voor kroeshaar was het nog duurder. Met kammen 270 euro 😳. Zonder kammen 130, maar dan zitten de dode neten en luizen er nog in.