Vulpen ze willen door. Nu wordt gewoon alles donker. Is het me echt te donker gooi ik er van de zomer wel licht overheen 😅

Zo is het nu geverfd. Links had ik licht in gedachten. Muur rechts wordt heel veel met handen aan gezeten door de trap en 2 op/afstapjes (naar de kamer/keuken en 1 naar de badkamer). Scheelt wel dat alle deuren wit zijn

Toch6 ik vind donker juist heel mooi icm de witte deuren, plafonds en kozijnen. Ik denk dat ik dit zelfs veel mooier vind dan licht. Het contrast is nu mooi.

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
    • Bloem vindt dit leuk

Toch6 hele mooie kleur ook! Serieus dit is echt een verrassend goed uitgepakt foutje. Ik zou het echt niet meer lichter verven. Ik vind het in de keuken ook perfect staan.

Hadden we hier op het forum nu ook een arts?

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Aurora We hebben @Liekje81, die is doktersassistente. We hadden ook een arts maar die loopt hier niet meer rond.

Nieuwe (of overgenomen🤔) tandartspraktijk in het dorp naast ons. Stukje in de streekkrant erover. En ik denk die ene ken ik 🤔🤔🤔 even zijn naam door google gegooid. Was dus wen klasgenoot in havo 1 en 2. Hij is niet heel veel knapper geworden. Als 12jarige vond ik het wel wat, nu niet meer 🤣

Ik ben niet gemaakt voor marktplaats. Ik heb er advertenties opgezet voor een paar ladekasten en vervolgens vergeet ik dan weer te reageren op mensen die interesse hebben 🤦‍♀️

Zonnebloem
          Nou ik hoop het laatste voor vandaag niet...
          We hebben op marktplaats een zware kast staan. Die willen we graag weg hebben. Als het goed is, komt er vanmiddag iemand deze ophalen.

Zonnebloem nou met een van de ladekasten hoop ik het toch van niet hehe. Die staat zo ontzettend in de weg. Maar als het goed is komt ie vanmiddag!

Er is brand naast de basisschool van mini. Ik heb haar net opgehaald, was zo zielig al die kindjes buiten, grotendeels zonder jas. Heel veel waren hartstikke van slag en stonde te huilen, dus een paar klasgenootjes maar even geknuffeld om te troosten en op te warmen. Gelukkig ook een hoop ouders in de directe omgeving die wat dekens kwamen brengen zodat ze wat warmer waren terwijl ze naar een andere school in de buurt liepen. Mini is ook duidelijk wat van slag, die was blij dat ze thuis onder een dekentje kon kruipen.

Femkes Och wat een schrik. Dat is echt een rotsituatie.