Rietjesbeker Oei, gelukkig ging het net goed dan!
Ik stond gisteren met de fiets bij een stoplicht te wachten toen er net een zwaan overstak. Echt een druk kruispunt ook, maar gelukkig was 'ie bij de berm toen de auto's groen kregen...
Rietjesbeker Oei, gelukkig ging het net goed dan!
Ik stond gisteren met de fiets bij een stoplicht te wachten toen er net een zwaan overstak. Echt een druk kruispunt ook, maar gelukkig was 'ie bij de berm toen de auto's groen kregen...
Jules wat fijn dat het niks ergs is!
Jules oh wat een opluchting moet dat voor je zijn zeg! Gelukkig is het een cyste!
Jules wat een goed nieuws zeg! Wat een opluchting en echt een feestje waard
Wat betreft de marteling van de mammografie. Er is inmiddels een minder pijnlijke methode, maar die wordt in Nederland nog niet ingezet bij het bevolkingsonderzoek. Er is een petitie voor. Ik heb het een tijdje geleden al ondertekend, maar ze kunnen vast nog wel meer handtekeningen gebruiken.
Trees Ik weet het en het maakte me boos tijdens de mammografie. In Leiden hebben ze al een heel fijn pijnloos alternatief. De mamma-CT, een bed waar je op je buik op ligt.
De petitie heb ik een tijd terug getekend
Jules heel fijn van de uitslag, maar wat naar dat het zo pijnlijk was!
Hopsatee ik heb ook weinig borst en zag er ook tegen op, maar heb het nu 2 keer gehad en het is me alles meegevallen. Het duwt wel wat maar had geen pijn. Ik stond rechtop, moest mijn arm omhoog doen en op dat apparaat laten rusten, misschien is er ook verschil in apparaat? Ik heb het laten doen bij mn gynaecoloog en ze zijn zΓ³ kundig daar, heb nooit pijn gehad, ook niet bij andere onderzoeken.
*****TRIGGER WARNING*****
Er is net iemand van onze flat af gesprongen, door het dak van de bergingen heen gevallen en hij ligt nu bij een buurvrouw in haar schuur. Het stikt van de politie hier, ben er helemaal naar van..
[verwijderd] wat afschuwelijk! Ik snap dat je daar helemaal naar van wordt. Echt vreselijk .