Aaaah! Dat is schrikken!
- Bijgewerkt
[verwijderd] "Het is druk" was het antwoord.
De huisarts zei dat het meestal een paar dagen duurde. Maar het is dus een week helaas.
Ik ben best nuchter enzo, maar kon er toch niet van slapen vannacht. Nog niet eens voor mezelf, maar meteen voor de kinderen (stel ze moeten opgroeien zonder moeder, dat soort doem gedachtes).
Jules logisch dat je allerlei nare gedachtes krijgt. Ik hoop gewoon dat het hartstikke onschuldig is. Heeft het nog zin om via de verzekering aan wachtlijstbemiddeling te doen? De verzekering kan bij alle ziekenhuizen zien hoe lang de wachtlijst is voor alle onderzoeken en dan kun je eventueel sneller bij een ander ziekenhuis terecht.
[verwijderd]
Jules wat vervelend dat je zo lang miet wachten.. hopelijk is het iets onschuldigs!!
[verwijderd] Ja ik kan het bewegen en het doet ook wat zeer, dat schijnt ook een goed teken te zijn.
Niets aan @Jules, hopelijk gaat deze week wat snel voorbij en krijg je daarna ook goed nieuws
Jules hè bah! En dan ook nog een week moeten wachten dat is bijna niet te doen.
Ik hoop dat de verzekering voor je kan bemiddelen en dat je eerder -ergens anders- terecht kan.
Ik denk aan je!
- Bijgewerkt
Dank jullie wel. Ik heb gebeld, maar het komt er op neer dat je dan zelf de ziekenhuizen in de omgeving kunt gaan bellen of er eerder plek is. Ik zal er morgen eens een paar proberen.
Op de doorgaande weg, steken er ineens zeven ganzen over (moeder met zes bijna volgroeid kinderen). Ik kon echt nog net remmen.
Achter mij reed een bedrijfsbus (= volgeladen) op gelukkig net voldoende afstand om te kunnen remmen voordat ie mij raakte.
Maar ik heb een gans volgens mij met de wielen op zn staartveren geraakt.
Ik was meteen wakker