• [verwijderd]

Trees vooral geïrriteerd dat ik iedere minuut kom kijken of alles oké is en of ze wat te eten of drinken nodig heeft terwijl ze gewoon tiktok wil kijken 🙈🤣
In principe is ze gewoon weer zichzelf nu en voelt ze zich prima.
Maar het ging zo snel! Er was niks aan de hand, en een minuut later lag ze op de vloer.. 😔

• [verwijderd]

[verwijderd] ja ik zie het echt steeds als een film terug, heel bizar.. heeft even wat tijd nodig om te verwerken.

[verwijderd] oh bah dat is naar! En je schrikt je tepletter! 😱 fijn dat ze weer is opgeknapt.
    Ik kan me voorstellen dat jij er nog van moet bijkomen….

[verwijderd] jakkes zeg! Gelukkig dat ze wel weer snel is opgeknapt. En morgen vrij, zodat ze lekker rustig aan kan doen ☺️

• [verwijderd]

Trees ja precies! Ze zou morgen met haar vader naar Hap Stap gaan maar dat heeft ze nu maar afgezegd..

[verwijderd] O bah zeg! Ik weet helemaal hoe je je voelt nu, hyperalert terwijl het kind in kwestie allang weer verder is gegaan met 'r leven. Sterkte! Volgende keer maar echt goed blijven drinken en een petje op 🙃

• [verwijderd]

Vulpen ja ze heeft nu een app geïnstalleerd die haar eraan herinnert om te drinken, hopelijk helpt dat. Ik doe wat ik kan, maar ik kan niet de hele dag achter haar aan blijven lopen natuurlijk.. dat is iets waar ze echt veel moeite mee heeft, dus dat zal wel een rol hebben gespeeld vandaag..

• [verwijderd]

[verwijderd]

Wow wat schrikken zeg!! Fijn dat het weer goed gaat. 👍

Welke app is dat?

• [verwijderd]

[verwijderd] ze heeft deze geïnstalleerd, hopelijk helpt het iets..

Een knobbel/bult in mijn borst.
            En de volgende schrik is dat ik pas 7 juni een mammografie+echo kan laten maken.
            Dat wordt een stressvolle week 😟

Jules oh getver en ik vind het ook wel heel naar dat ze je nog een week laten wachten 😟. Dit zijn zulke spannende en enge dingen, waarbij je direct duidelijkheid wilt.

Jules oei. Dat is schrikken ja. Rot dat het zo lang duurt.

[verwijderd] "Het is druk" was het antwoord.
              De huisarts zei dat het meestal een paar dagen duurde. Maar het is dus een week helaas.

Ik ben best nuchter enzo, maar kon er toch niet van slapen vannacht. Nog niet eens voor mezelf, maar meteen voor de kinderen (stel ze moeten opgroeien zonder moeder, dat soort doem gedachtes).

Jules O dat is naar! Meestal is het niks hè. Heb je een cyclus afgewacht of meteen een afschuwelijk gemaakt? Sterkte!

• Jules hebben hierop gereageerd.

Jules wat naar dat je zo lang moeten wachten. Ik heb ook knobbeltje gehad en bleek niks. Hoop dat bij jou ook zo afloopt 🤞

• Jules hebben hierop gereageerd.
                  • Jules vindt dit leuk

Jules logisch dat je allerlei nare gedachtes krijgt. Ik hoop gewoon dat het hartstikke onschuldig is. Heeft het nog zin om via de verzekering aan wachtlijstbemiddeling te doen? De verzekering kan bij alle ziekenhuizen zien hoe lang de wachtlijst is voor alle onderzoeken en dan kun je eventueel sneller bij een ander ziekenhuis terecht.

Wat vervelend dat je zo lang niet wachten @Jules Misschien heeft een ander ziekenhuis eerder plek? Sterkte in elk geval!

• [verwijderd]

Jules wat vervelend dat je zo lang miet wachten.. hopelijk is het iets onschuldigs!!

Trees Heeft het nog zin om via de verzekering aan wachtlijstbemiddeling te doen?

Bedankt voor de tip, ik dacht hier ook nog aan. Straks eens bellen.