[verwijderd] Och wat vreselijk. Voor die persoon maar ook voor jullie! Heftig om daar op die manier mee geconfronteerd te worden.
Aaaah! Dat is schrikken!
[verwijderd] verschrikkelijk zeg.
[verwijderd] wat vreselijk. Begrijpelijk dat je er helemaal naar van bent. Sterkte
[verwijderd] wat vreselijk, kan me voorstellen dat je helemaal naar bent.
[verwijderd] oh wat verschrikkelijk! Sterkte. Hopelijk zijn jullie de schrik en beetje te boven en kunnen jullie een beetje slapen vannacht.
[verwijderd]
Het is godzijdank aan de andere kant, want de kinderen lopen nu al dat ik morgen mee moet lopen als ze hun fietsen uit de schuur gaan halen. Ondanks dat de kant waar het gebeurd is zelfs een andere ingang heeft, maar toch, het idee..
O gatver, verschrikkelijk zeg! @[verwijderd]
Vroeger toen mn zusje en ik zwemles hadden in de Drieburcht fietsten we ook langs een aantal flats, was toen ook een keer gebeurd. Vertelde hij gelukkig pas toen we volwassen waren, geen idee hoe we daar toen ineens op kwamen. Maar lijkt me als kind dan echt akelig daar langs te moeten.
[verwijderd]
Liekje81 het is hier gelukkig al best lang geleden, maar dit is nu de derde of vierde keer denk ik sinds ik hier woon?
Ik vertel het ook liever niet aan de kinderen, maar ze krijgen het toch mee. De vorige keer moest ik ze ophalen van (toen nog basis)school om ze via de achterdeur naar binnen te halen, omdat ze het anders zouden zien. Dan probeer je het te houden op "er is een ongeluk gebeurd", maar buurkinderen praten ook..
Nu in dit geval, gisterenavond was het hier goed raak omdat er iemand door het lint schijnt te zijn gegaan en die heeft de balkonpanelen aan gort getrapt, dus de halve flat stond op de galerij om te kijken.
Dus toen de parkeerplaats vandaag weer vol stond met politie wilden de kinderen ook kijken omdat we er vanuit gingen dat het een vervolg was van gisterenavond, maar net op dat moment kreeg ik dus een appje in de groepsapp van de flat. Dus ik kwam er niet onderuit, want ik moest wel aangeven waarom ze gisterenavond wel mochten kijken en vandaag niet..
Het schijnt deze keer om een bewoner te gaan, vorige keren was het altijd iemand van buitenaf. Maakt het nog naarder voor mijn gevoel..
[verwijderd] Het schijnt deze keer om een bewoner te gaan, vorige keren was het altijd iemand van buitenaf. Maakt het nog naarder voor mijn gevoel..
Ja dat kan ik me wel voorstellen Bah zeg.
[verwijderd] oh me wat verschrikkelijk!!!! Ik snap dat je daar naar van bent!
[verwijderd] dan kan je het beter eerlijk vertellen dan dat ze er iets van zien….
[verwijderd]
Huggybird het lijkt erop dat er gelukkig deze keer geen getuigen zijn geweest, mensen zijn op onderzoek uitgegaan nav het gat in het dak en de ravage in de berging. Vanuit ons is het gat niet eens te zien, wij zitten aan de andere kant. Als het niet in de groepsapp had gestaan hadden we het misschien niet eens geweten.. Maar dat wisten we op dat moment niet, mijn enige gedachte was: binnen blijven!
De vorige keer was het pal voor de ingang, en liepen er veel mensen op de parkeerplaats..
Wat heftig! Gelukkig zijn er weinig getuigen.
[verwijderd] Logisch dat je er helemaal naar van bent, ook al is het aan de andere kant.
[verwijderd] zeker naar!
[verwijderd] gelukkig dat er geen getuigen zijn, een gat in het dak en ravage ontdekken en tot de conclusie wat er is gebeurd is al verschrikkelijk genoeg….
Binnen blijven is een hele goede actie, gaan kijken levert voor helemaal niemand iets goeds op.
[verwijderd] Oh vreselijk. Ik heb zoiets ook een keer meegemaakt. Politie stond in een tuin, ben snel doorgelopen. Helaas moest ik er op de terugweg nog een keer langs. Toen zag ik net dat er grote zwarte zak werd dicht geritst. Ik schaamde me gewoon dat ik dat gezien had. Waarom heb ik niet gewoon de andere kant op gekeken..?
[verwijderd]
iMoeder ja ik snap je! Maar je doet het niet bewust..
De vorige keer heb scheelde het bijna niks of ik had alles gezien. Ik hoorde een harde knal dus liep naar de galerij en wilde naar beneden kijken, maar ik werd afgeleid omdat er een telefoon voor mijn deur lag. Dus ik ben terug naar binnen gelopen met de bedoeling om de eigenaar van die telefoon te traceren. Die bleek later dus te zijn gevallen uit zijn handen en het was echt puur geluk dat de telefoon voor mijn deur terecht is gekomen anders had ik naar beneden gekeken, en hij lag recht onder mijn woning..
Maar ik heb toen wel een verklaring af moeten leggen bij de politie over wat ik gehoord had, waar de telefoon lag etc, terwijl ik vlak naast het witte laken stond. Probeer dan ook maar niet te kijken.. ik heb toen ook meer gezien dan ik had gewild, maar het had veel erger kunnen zijn..
[verwijderd] wat naar.
Heb je een beetje kunnen slapen?
[verwijderd]
June ja hoor.. en I ging ook gewoon naar de schuur vanmorgen zonder dat ik mee hoefde te lopen.
Het is nu meer een.. was het een bekende? Er zal een dezer dagen wel een rouwkaart komen te hangen in de hal als het inderdaad om een bewoner ging, dus afwachten..