Liekje81 het is hier gelukkig al best lang geleden, maar dit is nu de derde of vierde keer denk ik sinds ik hier woon?
Ik vertel het ook liever niet aan de kinderen, maar ze krijgen het toch mee. De vorige keer moest ik ze ophalen van (toen nog basis)school om ze via de achterdeur naar binnen te halen, omdat ze het anders zouden zien. Dan probeer je het te houden op "er is een ongeluk gebeurd", maar buurkinderen praten ook..
Nu in dit geval, gisterenavond was het hier goed raak omdat er iemand door het lint schijnt te zijn gegaan en die heeft de balkonpanelen aan gort getrapt, dus de halve flat stond op de galerij om te kijken. ๐
Dus toen de parkeerplaats vandaag weer vol stond met politie wilden de kinderen ook kijken omdat we er vanuit gingen dat het een vervolg was van gisterenavond, maar net op dat moment kreeg ik dus een appje in de groepsapp van de flat. Dus ik kwam er niet onderuit, want ik moest wel aangeven waarom ze gisterenavond wel mochten kijken en vandaag niet.. ๐
Het schijnt deze keer om een bewoner te gaan, vorige keren was het altijd iemand van buitenaf. Maakt het nog naarder voor mijn gevoel..