Jules Vulpen Ik heb meteen gebeld, het voelt anders dan de verhardingen die ik bij mestruaties wel eens voel.
Vulpen Jules Ja, dat is dan wel verstandig. Ik hoop dat je de afspraak dan toch nog wat kunt vervroegen!
Nescio Jules oh dat is schrikken inderdaad! Hopelijk is er niks aan de hand. Sterkte nog met wachten!
Huggybird Jules oh bah dat zijn nare schrik dingen…. Balen dat je pas de zevende terecht kan… Sterkte, hopelijk is het niets geks🙏🏼
Jules LilyMilie Ja ik kan het bewegen en het doet ook wat zeer, dat schijnt ook een goed teken te zijn.
Rietjesbeker Niets aan @Jules, hopelijk gaat deze week wat snel voorbij en krijg je daarna ook goed nieuws 🍀
Zonnebloem Jules hè bah! En dan ook nog een week moeten wachten dat is bijna niet te doen. Ik hoop dat de verzekering voor je kan bemiddelen en dat je eerder -ergens anders- terecht kan. Ik denk aan je!🍀
Jules Dank jullie wel. Ik heb gebeld, maar het komt er op neer dat je dan zelf de ziekenhuizen in de omgeving kunt gaan bellen of er eerder plek is. Ik zal er morgen eens een paar proberen.
iMoeder Jules Wat vervelend zeg! Kan me goed voorstellen dat je daar wakker van ligt. Afschuwelijk als je niet weet waar je aan toe bent. Ik hoop dat je snel terecht kan en dat het niks is!
Trees Jules nou als je zelf moet bellen dan schiet zo wachtlijstbemiddeling van de verzekering ook niet op 😖. Als je morgen belt, zou je ook nog kunnen vragen of ze jou willen bellen mocht er iemand de komende dagen uitvallen. Geen idee of ze dit doen hoor, maar wie weet.
Rietjesbeker Op de doorgaande weg, steken er ineens zeven ganzen over (moeder met zes bijna volgroeid kinderen). Ik kon echt nog net remmen. Achter mij reed een bedrijfsbus (= volgeladen) op gelukkig net voldoende afstand om te kunnen remmen voordat ie mij raakte. Maar ik heb een gans volgens mij met de wielen op zn staartveren geraakt. Ik was meteen wakker 😶
Vulpen Rietjesbeker Oei, gelukkig ging het net goed dan! Ik stond gisteren met de fiets bij een stoplicht te wachten toen er net een zwaan overstak. Echt een druk kruispunt ook, maar gelukkig was 'ie bij de berm toen de auto's groen kregen...
Jules Jules Het is gelukkig een cyste! Maar man man, die mammografie 😳 Dat is gewoon een martelapparaat 😟
Trees Jules wat een goed nieuws zeg! Wat een opluchting en echt een feestje waard 🥳 Wat betreft de marteling van de mammografie. Er is inmiddels een minder pijnlijke methode, maar die wordt in Nederland nog niet ingezet bij het bevolkingsonderzoek. Er is een petitie voor. Ik heb het een tijdje geleden al ondertekend, maar ze kunnen vast nog wel meer handtekeningen gebruiken. https://petities.nl/petitions/vervang-pijnlijk-bevolkingsonderzoek-borstkanker-voor-pijnloos-alternatief?locale=nl
Vulpen Jules Ja ik wou je niet bang maken maar het is het pijnlijkst wat ik ooit heb meegemaakt 🤐 Trees Thanks!
Jules Trees Ik weet het en het maakte me boos tijdens de mammografie. In Leiden hebben ze al een heel fijn pijnloos alternatief. De mamma-CT, een bed waar je op je buik op ligt. https://www.lumc.nl/over-het-lumc/afdelingen/radiologie/diagnoses-en-behandelingen/ct-scan-van-de-borst-mamma-ct/ De petitie heb ik een tijd terug getekend 👍