• [verwijderd]

iMoeder ik denk ook dat ik dat ga doen, hoe meer ik er over denk hoe naarder ik het vind.

Wat doen jullie als de playdate van jullie zoon/dochter in de broek plast of poept?
Wassen jullie het uit of doe je het in een zakje en geven jullie het mee aan de ouder?

Aurora Dat laatste. Ff het kind wassen en schone kleding aan van je eigen kind. De vieze kleding in een zak dichtknopen.

@Bloem @Trees @Liekje81
      Goed om te weten, dat ga ik dus anders aanpakken.
      Van de laatste 3 kinderen die hier zijn komen spelen, heeft er 1 in de broek geplast en 2 in de broek gepoept.
      En ik heb dus steeds het wasmachine aangezet 😬.
      Ga ik dus niet meer doen. Ben ook wel ff klaar met zulke speelafspraakjes.🙈

Aurora Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt. Ik had de kleren dan gewoon meegegeven. Ik wijs kinderen wel altijd proactief waar de wc is, maar dat had je zelf ongetwijfeld zelf ook al bedacht 😉

Welk vega gehakt is ook alweer goed?

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Vulpen dankjewel. Ik ga het weer eens proberen. Toegevoegd aan de boodschappen.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Vraagje.. I had een trui besteld bij de H&M, die is gisteren geleverd. Trui paste, dus kaartjes eraf gehaald en in de wasmachine gegooid. Nu haal ik hem net van het wasrek en zie dat er twee gaatjes in de mouw zitten. Doet de H&M daar moeilijk over met retourneren? Want de kaartjes zijn dus niet meer intact (Ik heb ze wel) en hij is al gewassen..

[verwijderd] ik heb een keer gehad bij een broek van dochter. Bleek een naad los te zitten bij thuiskomst en kaartjes waren er al af. Ik ben terug gegaan en toen vroeg ze waarom ik dat niet direct had gezien bij het kopen. Ik heb toen gezegd dat mijn man de broek samen met dochter had gekocht en tja je weet hoe mannen zijn. Het was een vrouw van mijn leeftijd en toen begon ze heel samenzweerderig te lachen. Ze wilde toen wel een uitzondering maken. Jep ik ben heel slecht 🤐.

• [verwijderd]

Toch6 ga ik inderdaad maar proberen

[verwijderd] je hoef je kind nog niet te kennen. Je leert elkaar de komende tijd echt wel kennen

[verwijderd] Serieus: Bel de vk als je langere tijd (serieuze) weeën hebt, ook al voldoe je (nog) niet aan de belinstructies. Of als je het gevoel hebt dat iets niet volgens de boekjes verloopt. Ook daar zijn ze voor.