Cactusje op zich heeft ze er geen grote psychische issues mee, maar ze vindt haar rimpelhandjes wel vervelend en het is pijnlijk doordat haar handen de laatste tijd continue vervellen. Ik denk dat het door de puberteit erger wordt? Afgelopen jaren had ze maar paar keer per jaar haar handen echt kapot. Ze heeft het ook op haar voeten, maar dat is enkel bovenmatig zweten en gaat bijna nooit kapot. Enkel soms in de zomer. De zalf is via de huisarts of kan ik dat ergens kopen?

Hopsatee Wil jij dat doen want jij kan dat goed.
Hopsatee en hij houdt niet van knutselen..)

Dit eerste is natuurlijk heerlijke emotionele chantage 🤣 en dat tweede natuurlijk de reden dat hij zoiets dan niet moet afspreken als hij het werk niet wil doen.
Maar heel goed dat je gezegd hebt, het niet te doen. Dit is echt een “probleem” die mama niet hoeft op te lossen. Hopelijk wil papa helpen 🤞

Bloem Liefst een ding voor het hele team ineens en geen losse dingen per persoon.

Mini kerstboom die versierd is?

Cactusje ik denk dat ze het vanaf 6 a 7 jaar heeft? Ze heeft zelfs zweethanden als ze koude handen heeft. Echt heel bizar. We moeten nog steeds een keer naar de huisarts ermee. Toch maar snel een keer doen. Wat gebruikt jouw dochter tegen het vervellen? Wij smeren het nu in met ‘klimmerscreme’. Dat is vettig, maar voor het zweten weer niet handig.

Bloem ik had bedankjes besteld.. helaas nooit aangekomen dus ik had naar gewoon koeken gehaald. Maar je hebt sites met kleine bedankjes.

Waarom zijn de meeste rokken en jurken voor meiden zo kort😑

Toch6 echt hè? Net onder de billen. Ik snap er niks van.

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

June en dan groeien ze een centimeter, dag rok, hallo riem

• June hebben hierop gereageerd.
      • June vindt dit leuk

Toch6 Jaaa dat is ook een grote ergernis van mij. Daarom kopen we meestal broeken. Maar jurken vindt oudste nu ook wel leuk en jongste sowieso al, en dan kopen we het al aan de ruime kant maar alsnog zie je voortdurend hun onderbroek 😑

Toch6 ik koop jurken ook vaak te groot. Vind het zo stom!

Ik vind het bij de We heel erg meevallen.

• June hebben hierop gereageerd.

Femkes klopt. WE heeft een normale lengte hema ook. Maar Louder, bnosy, like flo ect. Allemaal veel te kort.

Hopsatee ik denk zaterdag en zondag want dan kan ik niet