Miek89 ik weet het đŸ˜Ŧ daar ga ik ze ook voor gebruiken hoor 😏 maar dan hadden ze toch evengoed zacht en sappig kunnen zijn? đŸ˜Ŧ

Trees deze toevallig vorige week gekocht. Nog niets uit klaar gemaakt maar gaat mee op vakantie!

June mini and more. Ze hebben net van Louder weer leuke dingen online gezet!

• June hebben hierop gereageerd.
    • June vindt dit leuk

Liekje81 thanks! Dat was hem!
      Ik kon er niet meer opkomen.

Deliana gewoon, is het nu al een echte relatie of nog daten? Vertel eens wat leuks.

Ik lees hier op het forum over Oedies. Ik vraag mij af zijn ze warm? En waar koop je die? Is het de moeite waard?

• Trees hebben hierop gereageerd.

Uilenmama ze zijn echt stikheet. Ik heb ook een nepperd, maar deze is dunner en minder warm (wel een stuk goedkoper). Ik heb de mijne gekocht op oodie.eu

Of ze de moeite waard zijn? Ligt eraan of je een koukleum bent misschien? Ik ben een enorme koukleum en ik wil graag gas besparen door de cv niet aan te doen. De oodie vervangt onze verwarming.

Trees ik twijfel nog of ik hem wil voor aan boord. Stuurhut voelt vaak echt koud in de winter (glas, kieren omdat het overzakbaar is)

Hopsatee Ja joh. Wat doe je jezelf aan. Ik kon die eerste week niet eens een telefoongesprek van 10 minuten doen. Dan werd ik letterlijk niet goed.

Bloem Ja geen idee. Ik had van tevoren dus serieus best zin erin. Ook met de kinderen voor hen enzo. Dus ik dacht wel prima. Maar was helemaal niet prima đŸ˜Ŧ

Hopsatee och wat naar zeg! Aan dat soort dingen merk je dat het je allemaal echt te veel is geworden. En gewoon blijven praten hier hoor.

Hopsatee Sorry als het een beetje to much is over hoe ik me nu voel maar ik merk dat schrijven hier me wel een beetje helpt

Het is niet too much en gewoon schrijven! Zodra je bezwaard voelt, dan denk je maar aan Trees die ook al haar shit hier van zich afschrijft en dan concludeer je dat het altijd erger kan 😜

Het klinkt als een enorme stress reactie, een bijna of beginnende paniekaanval. Klinkt alsof je lijf aangeeft dat het dit nu niet aankan en dat het rust wil. Geen prikkels, geen moetjes. Zelfs leuke activiteiten kunnen stress geven. Vergeten we vaak. Jouw lichaam maakt geen verschil tussen stress (of beter gezegd adrenaline) afkomstig van leuke en niet leuke activiteiten. Hetzelfde geldt trouwens voor sporten. Volgens mij sport je toch redelijk fanatiek? Ik ben groot fan van bewegen, zeker ook blijven doen (bewegen in een rustig tempo helpt bij dit soort klachten!), maar doe het wel veel minder fanatiek. Voorkom dat je lijf in de adrenaline schiet. Liever elke dag 5 minuten wandelen, dan 1x per week volledig losgaan in de sportschool. Hou het rustig!

@Hopsatee wetenschappelijk gezien is het een mager verhaal, maar zelf zweer ik bij magnesium (bij dit soort klachten bij voorkeur magnesium bisglycinaat bij mentale stress eventueel icm magnesium citraat). Bij veel stress verbruik je lijf meer magnesium , terwijl magnesium juist heeft een ontspannende werking op het zenuwstelstel heeft. Naast dagelijks tabletten is een bad met magnesiumvlokken en lavendel echt onwijs ontspannend. De bewijskracht is (nog) niet heel sterk, maar is er wel eentje baadt het niet, het schaadt ook niet en kan wat extra ondersteuning geven. Zelf raak ik er echt merkbaar ontspannen van.

Trees Het is niet too much en gewoon schrijven! Zodra je bezwaard voelt, dan denk je maar aan Trees die ook al haar shit hier van zich afschrijft en dan concludeer je dat het altijd erger kan 😜

Gelukkig voelt dat totaal niet als veel hoor ❤ī¸