Hopsatee Sorry als het een beetje to much is over hoe ik me nu voel maar ik merk dat schrijven hier me wel een beetje helpt
Het is niet too much en gewoon schrijven! Zodra je bezwaard voelt, dan denk je maar aan Trees die ook al haar shit hier van zich afschrijft en dan concludeer je dat het altijd erger kan đ
Het klinkt als een enorme stress reactie, een bijna of beginnende paniekaanval. Klinkt alsof je lijf aangeeft dat het dit nu niet aankan en dat het rust wil. Geen prikkels, geen moetjes. Zelfs leuke activiteiten kunnen stress geven. Vergeten we vaak. Jouw lichaam maakt geen verschil tussen stress (of beter gezegd adrenaline) afkomstig van leuke en niet leuke activiteiten. Hetzelfde geldt trouwens voor sporten. Volgens mij sport je toch redelijk fanatiek? Ik ben groot fan van bewegen, zeker ook blijven doen (bewegen in een rustig tempo helpt bij dit soort klachten!), maar doe het wel veel minder fanatiek. Voorkom dat je lijf in de adrenaline schiet. Liever elke dag 5 minuten wandelen, dan 1x per week volledig losgaan in de sportschool. Hou het rustig!