Trees
Het lijkt mij ook leuk, maar ik weet niet of ik er tijd voor heb..

Trees Ik zou dat ook wel leuk vinden. (Maar wellicht ook vergeten)

[verwijderd]

Ik betaal de verzendkosten naar jou wel 🙂
Zelf mee doen nu niet haalbaar ben ik bang, al vind ik het wel leuk, maar krijg een nieuwe functie op mijn werk.

Edit; meedoen lijkt mij toch wel erg leuk, dus @Trees ik doe mee en daarnaast de verzendkosten naar Frankrijk

• [verwijderd]

1986Lynn heel lief van je! 😊

Wat leuk zoveel enthousiaste reacties!!

Ik ga even een apart topic openen. Waar kan ik deze het best openen?

Vulpen
    Ja hier ook. Ik ben met dochter naar boven "gevlucht" ivm de Formule 1 race...
    Maar boven is het ook gezellig. Ik heb Spotify aan staan, wasmachine en droger.
    Dochter is aan het Diamond painting en ik ben bezig met de Kerst swap.

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Uilenmama Ik zag net dat het bij ons 12 graden is boven dus ik blijf lekker beneden 🙃

Vulpen jep ik lig al urenlang gestrekt op de bank met bevroren voeten. Het is zo dag waarvan ik hoop dat deze weer snel voorbij is đŸĢŖ. Ik hou niet van druilerige binnen hangdagen.

Vulpen eigenlijk niet, vanmorgen even T op weg geholpen met haar surprise, toen naar de sportschool, daarna eten en douchen en vanmiddag verjaardag van een tante.

Vulpen zijn naar het sinterklaashuis geweest en heb daarna zelfs nog hardgelopen đŸ’Ē En de boodschappen gedaan. En de strijk. Dafne met buurmeisje spelen. Dus op zich best een lekker dagje.

Vulpen wij vierden de verjaardag van mijn man, dus huis vol visite 🙈 de kinderen hebben vanmiddag nog een dik uur lekker buiten op de trampoline gespeeld. Het was koud, maar mooi vriesweer hier in het noorden 👍

Vulpen wij zijn naar de intratuin geweest om de kerstafdeling te bekijken.

Verder lekker rustig aan gedaan.

Puzzelstukje Ja hoor!

June Dat was gisteren onze activiteit. Helaas niet zo'n succes, jongste moest nog wat bijkomen van het kinderfeestje vrijdag zo bleek.

Vulpen hier ook zo'n dag gehad samen met opa en oma in nog erbij in de middag đŸ˜Ŧ