Weet iemand nog de website die hier een tijdje terug gedeeld is om er achter te komen welk type je bent qua mode? Warm winter etc..

Iemand nog een tip om te wennen aan de wintertijd? Ik word er gek van om elke ochtend voor 6 uur wakker te worden. Later naar bed gegaan, heb ik geprobeerd, maar werkt niet. Zou ik iets met lichttherapie kunnen en zo ja hoe dan? Of andere tips? Ik overweeg nu te verhuizen naar een andere en beter matchende tijdzone 🤓

Pimpelmeesje ik las dat het bij jetlags kan helpen om in de avond lichttherapie te doen, dus ik denk dat het hier ook wel bij zou kunnen helpen? Ik heb een lichttherapielamp in de praktijk, dus ik ga het proberen. Nu hoop ik alleen niet dat ik het hierdoor nog erger maak 🫣. Ik heb alleen even geen andere ideeën. Ik hou je op de hoogte van mijn vorderingen (of achteruitgang 😂).

Heeft iemand een idee hoelang het duurt voordat de IPhone 11 weer leverbaar is? Ik kon mijn abonnement verlengen dus ik had een nieuwe telefoon uitgezocht,kreeg ik na bestellen een mail dat de telefoon niet leverbaar is 😑 Zo lelijk dat ze dat er niet bij zetten..

• Soturi hebben hierop gereageerd.
        4 dagen later

Iemand een idee of ik dit nog kan maken en hoe? Het is zo'n hele gladde jas, dus ik ben bang dat als ik het aan elkaar probeer te naaien het verder scheurt. Maar ik vind het ook zo zonde om hierom een dure jas weg te moeten gooien.

Mamabeertje volgens mij kan je dit prima weer dicht stikken. Begin net met stikken buiten de plek waar de scheur begint, om te voorkomen dat het verder scheurt. Ik zou het zelf met de hand doen ipv met een naaimachine. Wil je dit niet dan zou ik er een applicatie opzetten of dicht borduren.

Vanaf welke leeftijd een tv op de kinder slaapkamer oké is? Mijn dochter is nu 10 en het is een discussie tussen man en mij omdat we een tv over hebben 🙈

Snoeki ik was zelf 16 maar ik vind het nu ook niet nodig.

Marshmallow wij ook niet op de slaapkamer. Wij hebben maar 1 tv in huis en deze hangt in de speelkamer. Ik vind dat wel voldoende. Ik ben niet zo fan van televisies.

[verwijderd] Onze katten (nouja, kat, de andere is nog steeds vermist) staan bij BackHomeClub geregistreerd. Dat was de website die de dierenarts ons toen meegaf.

Lumihiutale Ik vraag me af of hij überhaupt nog leverbaar gaat zijn.
                In maart ongeveer heb ik ook een nieuwe iPhone uitgezocht. Ook de iPhone 11 had ik in gedachten. Die vinden werd toen al lastig, al is het me uiteindelijk toch gelukt. Al kan dat ook aan de kleur hebben gelegen. Ik wilde de groene namelijk.
                Maar we zijn nu alweer een ruim halfjaar verder, dus misschien maakt dat ook verschil.

Trees

Ik kan zelf niet zonder, maar vindt het voor mijn dochter helemaal niet nodig🙈. Lekker hypocriet ook.

Mijn man vindt dat het prima kan.

Nescio

Ik was zelf 13/14 zoiets dus dat macht dat voor mijn dochter prima maar nu dus in deze discussie 😅

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Snoeki niet eigenlijk..
                Ik heb er zelf geen omdat ik het niet gezond vind, maar als de kinderen Netflix willen kijken pakken ze gewoon de tablet.
                Dat vind ik ook wel echt een verschil maken. Ik was zelf een jaar of 11 geloof ik, maar tablets zijn gewoon vele malen handiger.

Ik vroeg me net bij de jumbo af of de medewerkers daar niet gek worden van het de hele dag door 'danku wel voor het winkelen bij jumbo'. Of zouden ze het niet meer horen op den duur?

Trees
                  Dan ga ik het denk ik toch eens proberen.
                  Punt is alleen dat ik nog geen knoop kan aanzetten, dus ik vind alles al heel ingewikkeld klinken.

• Trees hebben hierop gereageerd.