Toch6 groep 2 😆 ik zat toen in groep 6. In mijn ervaring was het vooral 1997-1998 dat de hype zo groot was (of toen ging ik naar de brugklas, misschien is het dat).

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Nescio Nee, ik dacht ook 1997/1998. Toen ik in groep 6 zat, zoiets.

Trees Uh ben ik vanochtend wakker geworden in 1995?!?

Mensen ik riep gewoon een willekeurig jaartal in de jaren ‘90. 1995 was lekker in het midden. Ik heb namelijk geen flauw idee wanneer de backstreet boys hip waren 🤣

Wat zouden jullie doen?
    Dag voor de vakantie is het carnavalviering van 9 tot 12.

Wij gaan skiën en moeten zaterdag om 12 uur bij het dalstation zijn om onze koffers naar het bergdorp te brengen.

Ik wil vrijdag gaan rijden. Maar ja, er is school.

Nu kan ik:
    1 eerlijk zijn en vrij vragen. Met de kans dat het afgewezen wordt.

1. Eerlijk zijn en een tandartsbezoek plannen in de vroege ochtend én dan gaan rijden.
    2. Oneerlijk zijn en ze ziek melden.

Wat zouden jullie doen?

June ik heb ooit gekozen voor optie 1 en toen is er door school melding gemaakt bij onderwijsinspectie vanwege ongeoorloofd verzuim. De andere helft van de school was ziek, zwak, misselijk en moest naar de tandarts en kwamen er mee weg. Ik zou dus voor optie 2 of 3 gaan.

Trees daar ben ik ook bang voor... kijk als het nou een lesdag is ben ik daar best streng in. Maar het is carnaval..

June tandartsbezoek en daarna gaan rijden. Ik ben niet zo principieel met die dingen hoor. Vooral omdat ze zo overdrijven. Zeker als het carnaval is.

June ik zou 2 doen. Want bij 1 heb je grote kans op weigeren, en 3 vind ik lastig want kinderen zijn erg eerlijk

June

Pimpelmeesje daarom zou ik ook optie 2 zeggen. En dan niet om 8:30 plannen want "dan kunnen ze er na nog komen" 🤪

June
            Optie 2 inderdaad. Hoeven je kinderen ook niet te liegen.

Toch6 we moeten ruim 8 uur rijden. dus ik plan het vroeg, maar ga niet zeggen hoe laat..

June haha hier zou het gewoon naar school gaan zijn. Dochter wil zo'n viering echt niet missen. 😆

• June hebben hierop gereageerd.
            • Femkes vindt dit leuk

In 1995 was ik 14, haha. Ik vond de BsB wel echt leuk en zou zo'n cincert nu echt nog leuk vinden. Of hoort dit in de biechtstoel? 🤭

Liekje81 dat hebben we vorig jaar gedaan. Maar ik vond dat zo'n stress. Maar dat was ook omdat we toen via Zwitserland moesten rijden omdat oudste niet in Duitsland mocht overnachten.
              Nu heb ik een hotel in Oostenrijk. Ik wil gewoon in een dag zo ver mogelijk rijden.

Tantetil ehhh wat wil je weten? Iets over dat we regelmatig samen thuiswerken en heel goed kunnen samenwerken of zo? 🙈

[verwijderd] L bakt en kookt veel zelf inmiddels in vakanties. Taart, pizza, soep, agv maaltijd, pasta, rijst...

Hoe oud is ze?

[verwijderd] hier helpen ze regelmatig met koken. Ik heb messen die wel groente kunnen snijden maar geen huid dus daar mogen ze helemaal los mee en de oudste mag nu onder begeleiding ook met scherp mes. Bakken doen we ook regelmatig koekjes cakes en boterkoek etc