Pimpelmeesje ja dat is in het Frans ook zo natuurlijk. 'On' komt dan nog het meest in de richting.

Vulpen in het Perzisch is dat ook zo.

Pimpelmeesje maar moet je dan altijd de blauwe mannen en de blauwe vrouwen zeggen of kun je ook de blauwe mensen zeggen?

Femkes hmm volgens mij krijg je dan le persone azzure, dat is vrouwelijk, ook als er mannen tussen zitten
    Auto is vrouwelijk, koekje is mannelijk, en zo heeft elk woord een geslacht, zelfs die mogen niet nonbinair zijn ><

Het toppunt is het Frans: le vagin. Ja ja zelfs het vrouwelijk geslachtsdeel moet mannelijk zijn.

Iemand zin om een kinderkamer (voor J en C) voor me te maken online? πŸ™ƒ Ik kom er gewoon niet uit wat op de muur/thema. Heb alleen een bed gekozen maar de rest... πŸ€·β€β™€οΈ

• [verwijderd]

Toch6 ik wil wel meedenken hoor 😊

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
        • Toch6 vindt dit leuk

Waarom zijn mijn kinderen in het weekend voor 6 uur klaarwakker en paraat, en slapen ze zodra het maandag is het liefst uit tot een laat tijdstip?

• [verwijderd]

Toch6 is goed, probeer vanmiddag wel even te reageren, heb zo een afspraak 😘

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
              • [verwijderd]

Zijn er ook nog mensen die gisterenavond nΓ­et bij de Backstreet Boys waren? πŸ€”
              Mijn halve timeline staat er vol mee. Ik wist niet eens dat ze nog leefden..

• [verwijderd]

June ik ook πŸ€·β€β™€οΈ
                We schijnen heel wat gemist te hebben...

• June hebben hierop gereageerd.
                  • [verwijderd]

Dat ben ik wel ontgroeid. Al was ik er in 2014 nog wel bij πŸ˜‚. Ik was donderdag β€˜gewoon’ bij Editors en heb kaartjes voor Depeche Mode πŸ‘΅.