• [verwijderd]

Toch6 ga ik inderdaad maar proberen

[verwijderd] je hoef je kind nog niet te kennen. Je leert elkaar de komende tijd echt wel kennen

[verwijderd] Serieus: Bel de vk als je langere tijd (serieuze) weeรซn hebt, ook al voldoe je (nog) niet aan de belinstructies. Of als je het gevoel hebt dat iets niet volgens de boekjes verloopt. Ook daar zijn ze voor.

[verwijderd] je hoeft niet meteen op een roze wolk te zitten.

De eerste dagen ga je op adrenaline, maar ga ajb rusten wanneer de baby slaapt.

Babies zijn onrustig in hun slaap maar dat betekent niet dat ze wakker worden.

[verwijderd]

Bij hechtingen down under: Ga op een hard oppervlak zitten in plaats van op je zachte bank/bed/etc. Ja, je moet eerst flink door de pijn heen bijten, maar zodra je zit, scheelt het echt.

Minder serieus: Ja, je mag je baby ook lelijk vinden als die net geboren is of de eerste periode.

Ik vond V echt een gedrocht in de newborn periode.๐Ÿ™ŠNu vind ik haar wel een mooi meisje.

June je hoeft niet meteen op een roze wolk te zitten.

Dit ja. Je mag het zwaar vinden. En het wordt beter.

En: zorg dat je flink veel boodschappen hebt en liefst ook al maaltijden in de vriezer.

Soturi Oh,en zakjes appelstroop in de vriezer voor het koelen! Zo'n zakje even in een washandje doen en lekker tussen je benen leggen,ik heb er veel aan gehad.

• Soturi hebben hierop gereageerd.

Lumihiutale Ik heb zelf geen gebruik gemaakt van zakjes appelstroop omdat ik die tip te laat had. Maar sowieso iets om je borsten te koelen bij stuwing is ook erg fijn. Lijken me die zakjes appelstroop ook erg geschikt voor.

Bij de wens voor borstvoeding, laat op tijd een geregistreerde lactatiekundige meekijken. LBCnogiets gecertificeerd moeten ze zijn.

In het kader van voeding: Voel je niet verplicht tot borstvoeding. Op flesvoeding worden ze ook groot.

En als laatste, passend bij de keuze voor de voeding maar eigenlijk past het overal wel bij.
        Mensen vinden overal wel iets van, dus kies voor wat voor jullie het beste voelt en niet wat je denkt dat anderen willen dat je kiest.

• [verwijderd]

Soturi Maar sowieso iets om je borsten te koelen bij stuwing is ook erg fijn

Ik had daar iets van kool voor? Werkte als een tierelier maar ik weet niet meer wat voor soort.. wel heel charmant, van die bladeren in je bh ๐Ÿ˜…

• Soturi hebben hierop gereageerd.

Mijn rechteroog gaat als ik moe ben in twee etappes open. Herkent iemand dat? Ik kan 'm dus gewoon open doen maar dan zit er wat in de weg of zo en daar kan ik als ik m'n best doe wel overheen en dan is ie gewoon helemaal open. Of zo. Google begint direct over verlamde hersenzenuwen maar het lijkt me meer gewoon ouderdom. Maar het is wel irritant ๐Ÿ˜•

• [verwijderd]

Als ik onze kitten laat chippen, moet ik de chip nog registreren. Daar zijn meerdere databanken voor. Welke kies ik dan?!

Sinds een jaar ben ik echt โ€˜maarโ€™ 4 dagen ongesteld, althans ongesteldโ€ฆ een inleg kruisje is genoeg zeg maar. De laatste maanden ben ik echter nog maar 2 dagen ongesteld. Zou dit iets kunnen beteken zoals een vervroegde overgang?

• [verwijderd]

Zonnebloem goeie vraag, geen idee ๐Ÿค“
                Ben je nog wel regelmatig? Volgens mij is een onregelmatige cyclus 1 van de eerste tekenen.

• [verwijderd]

Zonnebloem ik heb precies hetzelfde.. volgens de huisarts kon het geen kwaad, maar vreemd is het wel.

Zonnebloem ik heb hetzelfde, maar heb al sinds de puberteit een onregelmatige cyclus. Na de bevallingen waren de eerste 2 menstruaties regelmatig, daarna was het weer een zootje.

Ik ben in september 4 dagen licht ongesteld geweest, sindsdien niet meer. Mijn 'record' is 2 menstruaties in een jaar ๐Ÿ™ˆ .

Het verandert sowieso allemaal na zwangerschap en ook met ouder worden. Als je je zorgen maakt even naar de huisarts?