[verwijderd] we zijn al wel zover dat ze (ik denk een ze) voor de deur haar bakje leegeet, terwijl de deur open staat. Alleen de stap over de drempel blijven we al een aantal weken op haken. Buiten kan ik nu op 3 meter van haar vandaan zitten.

Nu werkt het weer ook niet mee. Gisteren twee uur lang de deur open gehad om haar naar binnen te lokken, maar het wordt nu toch wel frisjes binnen. Bij onze andere kat (ook een zwerver, maar was nog een kitten) lukte het inderdaad wel op deze manier. Deze kat zwerft vermoedelijk al 3 jaar rond en heeft nooit bij mensen gewoond als onze vermoedens kloppen waar ze vandaan komt.

Misschien dat ik nog nat voer kan proberen? Is wellicht aantrekkelijker?

Zonnebloem ze krijgt van mij een klein huisje uit het kippenhok. Ik ben bang dat ze anders dood vriest 😬. Deze ga ik vol leggen met stro. Misschien dat ik deze op een klein platform ga timmeren. Zodat ze echt van de grond af is.

Een paar dagen geleden werd ik wakker met rare roestbruine vlekken in mijn handpalmen. Ze breiden zich uit naar de binnenkant van mijn armen. Als ik Google kom ik op voodoo praktijken uit πŸ˜….
Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

[verwijderd]
Oh wat goed dat je dit gevonden hebt. Nee ik heb helemaal geen klachten. Het is echt heel iets raars...

Ik vind hen heel moeilijk in mn hoofd. Maar ik zat mij net te bedenken, hoe doen ze dit in ItaliΓ«? Sowieso al niet een heel progressief land natuurlijk, maar zo ongeveer driekwart van de woorden hangen af van het mannelijk of vrouwelijk zijn van het onderwerp in de zin πŸ€ͺ
(Voor wie mij niet begrijpt:
een blauwe man - un uomo azzuro
een blauwe vrouw - una donna azzura
Allerlei woorden rondom het woord veranderen ahv het vrouwelijk of mannelijk zijn van het woord)

Pimpelmeesje Alles in meervoud? De blauwe mensen? Wat dan vast weer mannelijk is, want dat is het dan eigenlijk altijd.

Femkes nee meervouden zijn ook afhankelijk van geslacht:
      3 meisjes = 3 ragazze (1 ragazza)
      3 jongens = 3 ragazzi (1 ragazzo)

Persona is vrouwelijk trouwens 😁

• Femkes hebben hierop gereageerd.

Pimpelmeesje ja dat is in het Frans ook zo natuurlijk. 'On' komt dan nog het meest in de richting.

Vulpen in het Perzisch is dat ook zo.

Pimpelmeesje maar moet je dan altijd de blauwe mannen en de blauwe vrouwen zeggen of kun je ook de blauwe mensen zeggen?

Femkes hmm volgens mij krijg je dan le persone azzure, dat is vrouwelijk, ook als er mannen tussen zitten
          Auto is vrouwelijk, koekje is mannelijk, en zo heeft elk woord een geslacht, zelfs die mogen niet nonbinair zijn ><

Het toppunt is het Frans: le vagin. Ja ja zelfs het vrouwelijk geslachtsdeel moet mannelijk zijn.

Iemand zin om een kinderkamer (voor J en C) voor me te maken online? πŸ™ƒ Ik kom er gewoon niet uit wat op de muur/thema. Heb alleen een bed gekozen maar de rest... πŸ€·β€β™€οΈ

• [verwijderd]

Toch6 ik wil wel meedenken hoor 😊

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
              • Toch6 vindt dit leuk

Waarom zijn mijn kinderen in het weekend voor 6 uur klaarwakker en paraat, en slapen ze zodra het maandag is het liefst uit tot een laat tijdstip?

• [verwijderd]

Toch6 is goed, probeer vanmiddag wel even te reageren, heb zo een afspraak 😘

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
                    • [verwijderd]

Zijn er ook nog mensen die gisterenavond nΓ­et bij de Backstreet Boys waren? πŸ€”
                    Mijn halve timeline staat er vol mee. Ik wist niet eens dat ze nog leefden..