Liekje81 Dat is wel goed om te lezen!
Trees Ik vind dat hartstikke netjes en daar mag je ook gewoon trots op zijn.
Dankjewel! 😊 Ergens weet ik dat natuurlijk ook wel. Alleen toen het afgelopen periode toch wel echt een stuk minder ging. Dat heeft mij wel echt stress gegeven en was voor m’n financiële zelfvertrouwen niet zo goed. Vooral ook omdat ik juist altijd iemand ben geweest, als kind al, die goed met geld kan omgaan. Dus dan voelt de bevestiging toch wel erg fijn.
Femkes Maar het gevoel dat het altijd allemaal wringt, raak je gewoon niet snel kwijt.
Klopt. Dat is het ook gewoon.
Femkes Dat zijn dingen die mij net een beetje extra bemoedigen dat ik de juiste keuze maak.
Ja zo werkt het voor mij ook inderdaad. En het geeft ook het gevoel dat je weer wat aan het opbouwen bent.
Meca Daarna ben ik dubio. Deels zou ik wat geld willen hebben voor die studies bv alleen het eerste jaar. Dan verder sparen als ze daadwerkelijk beginnen.
Mijn doel was altijd om van alle kinderen de volledige studie te kunnen betalen. Verder gebruik die rekening voor grote school uitgaven zoals bijv een laptop en een goeie schooltas als ze naar de brugklas gaan.
Dat moet ik alleen sparen want ex draagt niks bij. Dus ik ben daar al jaren geleden aan begonnen. Nu ondertussen ziet het er wel naar uit dat ik dat ruimschoots ga halen ja. Dus misschien dat ik ze er nog een bedrag van mee geef als ze uit huis gaan of zo? Of een wasmachine voor ze allemaal koop 🤣 Geen idee. Komt vast goed.