• [verwijderd]

Ysabella nu impliceer jij iets wat helemaal niet zo is, wie zegt dat wij als gezin geen tijd voor elkaar hebben of dat mijn man en ik geen tijd voor elkaar hebben?

Ik impliceer helemaal niks. In het stukje van jouw post, wat ik quote, zeg jij letterlijk dat jij en je man elkaar bijna nooit zien. Ik weet niet hoe ik dat anders had moeten interpreteren dan dat jullie weinig gezinstijd met zijn drieën hebben. Maar blijkbaar hebben jullie een manier gevonden om meer dan voldoende gezinstijd te hebben, ondanks dat jij en je man elkaar bijna nooit zien. Daar ben ik blij om.

[verwijderd] dit dus 🤣
Ik kreeg gisteren een pakketje van een online drogist. Staat er groot op: niet bij de buren afgeven en ook in discrete verpakking (stond ook op de site dat alles discreet verpakt wordt)

Maar ik had had echt geen bijzondere dingen, thee, paracetamol en vitamine pillen. Maar voelde me heel opgelaten toen de bezorger het gaf.

• [verwijderd]

Ik moet zo naar de fysio maar ben net klaar met behangen, dus ik voel me enorm House Rules nu. 5...4... nog even snel stofzuigen.. 3... snel schilderijtje ophangen...2....1... snel doekje over de tafel... TUUT!

• [verwijderd]

Ysabella het wordt niet viezer, want ik heb voor 3 uur per week op dinsdag een schoonmaker 😊. Daarnaast op vrijdagochtend, (afhankelijk van hoeveel cliënten ik die ochtend heb in de praktijk, probeer het dan bewust wat leeg te plannen), nog 1 soms 2 uurtjes even voor het zicht een doekje plus wat was wegwerken. Weekend is voor het gezin, sociale contacten en de 1001 sporten van de kinderen en mij. Elke dag laat ik nog even de dweil en zuigrobot uit in de kamer en het is bling bling. Ik vind het er zelf best wel schoon en opgeruimd uitzien. Overigens zit mijn wc echt niet onder de schaamhaar, vastgeklonterde poep en urinespetters na een paar dagen. Er lopen trouwens ook geen schijtende eenden in mijn huis. Ik heb ook wel grenzen hoor 😂.

Ik hoor heel vaak mensen zeggen ‘het kost maar een paar minuten’, maar die paar minuten opgeteld voor elk kort extra klusje kan best oplopen. Als ik in de avond de keus heb tussen sporten, naar een vriendin, met man op de bank een film kijken of in de avond na 20.00 nog staan schoonmaken, is voor mij de keus echt heel makkelijk. Beiden lukt qua tijd niet en dat betekent keuzes maken. Overdag heb ik doordeweeks geen tijd en eerlijk gezegd ben ik ook gewoon moe na een hele dag werk plus koken, kinderen etc. Ik vind dat als de kinderen op bed liggen dat ik dan ontspanning verdien. Ik heb niet echt de behoefte om een burn-out op te lopen door 14 uur per dag aan het werk te zijn 😬.

Ik heb echt de stomste film ooit aangezet maar wil m ook niet uitzetten omdat ik wil weten wat er nog meer voor stomme dingen gebeuren 🤣

Tantetil whaha kijk jij altijd stomme films dan 🤣🤪

High life, film in de ruimte met experimenten en hele rare dingen

Ja het liefst zo stom mogelijk, want ik zit toch de hele tijd op mijn telefoon. Maar high life gaat zelfs voor mij te ver.

• Dahlia hebben hierop gereageerd.

Tantetil hoe verder ik de film bekijk hoe meer slechte seks erin voorkomt! 😏 en ik begrijp er helemaal niks meer van. Waar gaat die film nu eigenlijk over?

Heb je in t begin een man met een lieve baby en dan krijg je toch een slechte wending 🤦‍♀️

Dahlia haha ik heb geen idee, nog nooit van die film gehoord

[verwijderd] heel herkenbaar...
        Ik heb lang gedacht bij zo’n aankondiging “leuk voor ze, onze tijd komt nog wel”
        Tot bleek dat onze tijd voor een tweede helemaal niet zou komen...
        De eerste keer dat iemand op een verjaardag vertelde dat ze zwanger was van de tweede, en ik niet kon glimlachen en denken “onze tijd komt nog wel” kwam echt als een klap in mijn gezicht.....

• [verwijderd]

De meiden hebben besloten dat ze gaan sparen voor een PlayStation en ik kan nu al amper wachten tot ze op bed liggen en ik Spyro kan spelen 🙈

[verwijderd] ik herken me juist in jouw aanpak. Ik heb een hekel aan poetsen en word ook heel dwangmatig als ik te veel tijd heb. Dus ik heb een schoonmaakster, laat de strijk doen en doe verder alleen het hoognodige. Bedden verschoon ik in de zomer 1x per week, in de winter 1x in de 2 weken. Verder slingert hier altijd wel speelgoed rond met 3 meiden van 7, 4 en bijna 2. Ik zou niet anders willen.

Het enige waar ik niet tegen kan zijn slordige paperassen en mijn man is daar vreselijk in. Dus als ik dat kan camoufleren ben ik ook al blij.

• [verwijderd]

Nescio klinkt inderdaad hetzelfde! Voor mij werkt dit zo ook goed. Ik word niet blij van het dwangmatige, want als een keer iets niet lukt, ben ik zwaar gestresst. Als het lukt geeft het even een fijn gevoel, maar er kwam elke keer weer iets nieuws bij, waardoor ik onrustig werd. Het had op de lange termijn echt een negatieve invloed op mijn stemming. Ik ben het laatste jaar heel bewust bezig met goed voor mijzelf zorgen en vooral de dingen doen waar ik echt blij van word. Minder moeten en meer mogen 😊.

• [verwijderd]

[verwijderd] ze gaan voor een tweedehands ps4, mijn broertje zit in die wereld en is al op jacht voor een mooie deal.
          Vermoed dat hij er begin van het schooljaar wel is, nog even geduld dus 😉

• [verwijderd]

@Famofthree @Lumihiutale @[verwijderd] @Robije
          Bedankt voor jullie reacties een paar dagen geleden. Sorry dat ik niet eerder reageerde, maar ik merk dat ik door het gedrag van mijn zoontje toch wat dieper in de put zit dan ik dacht.
          Ik ga z'n gedrag morgen wel even aankaarten bij de kinderarts, want het zo een plotselinge verandering ineens. Hij was altijd al pittig, maar dit is onherkenbaar.
          Ben zelf nog onder behandeling voor PND en heb mijn afspraak naar voor gehaald. Hopelijk lucht een gesprek met haar wat op.

Er is hier tegenover ons blok schijnbaar een feest aan de gang. Muziek op standje maximaal. Grote tent op een grasveld waar normaal de honden hun behoefte doen. Oudste kan er niet van slapen en ik heb geen idee wie het feestje geeft dus ook niet tot hoe laat het duurt. Dus heb ik de politie gebeld om te vragen naar advies tot wanneer het acceptabel is. Zijn ze gelijk langs geweest om te vragen tot hoe laat het duurt 😳 en daarna nog langs mij om te brieven. Dat was dus helemaal niet mijn bedoeling/vraag 🙈
            En ze gaan normaal nooit zo snel ergens langs en geven normaal eerst advies, dus ik voel me nu echt zo'n zeur terwijl dat helemaal niet de insteek is/was van mn vraag.